1403/06/29 20:27


145
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:30
سرمربی نفت مسجدسلیمان :
باقری نیا درباره مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت:من 38 سال است مربیگری می کنم.در تیم هایی کار کردم که هیچ پولی نداشتند اما در این دو ماه واقعا اذیت شدم.ما فقط اسم نفت را یدک می کشیم و هیچی نداریم و کسانی که به مدیران باشگاه قول حمایت داده بودند همکاری نکردند.

  به گزارش خبرنگار آسماری نیوزعبدالمجید مجید باقری نیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد درباره وضعیت سعید سالارزاده و میلاد سلیمان فلاح عنوان کرد:سعید سالارزاده تنبیه انضباطی است و طی روزهای آینده باید خودش را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند .میلاد سلیمان فلاح هم یکی از بازیکنان ماست و با بقیه فرقی ندارد.مبلغ قرار داد او هیچ فرقی به حال من ندارد و مثل بقیه بازیکنان هر وقت آمادگی داشته باشد از او استفاده خواهم کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شناختش نسبت به تیم گسترش گفت :ما سه بازی قبلی گسترش را آنالیز کردیم.تیم جوان و دونده ای است که فوتبال را خوب بازی می کند.اما نقاط ضعف و قوتی هم دارد که آنها را مدنظر داریم.
وی ادامه داد:اینکه 5 روز یک بازی به میدان می رویم شرایط نامناسبی است.نمی دانم بر چه اساسی است که ابتدای فصل 5 روز یکبار بازی می شود.در انگلیس در بین فصل این کار را می کنند و بازیکنان تحت فشاربدنسازی آغاز فصل نیستند.الان پرکارترین روزهای تیم پزشکی ما و تیم های دیگر است.ما زمانی برای تمرین نداریم.فردا بازی می کنیم و بعد بلافاصله باید به مصاف تراکتورسازی برویم.شرایط برای ما که بازیکنانمان تجربه کمتری در لیگ برتر دارند سخت تر است.
 
باقری نیا درباره مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت:من 38 سال است مربیگری می کنم.در تیم هایی کار کردم که هیچ پولی نداشتند اما در این دو ماه واقعا اذیت شدم.ما فقط اسم نفت را یدک می کشیم و هیچی نداریم و کسانی که به مدیران باشگاه  قول حمایت داده بودند همکاری نکردند.
 
سرمربی نفت مسجدسیلمان افزود:یکی از مشکلات ما در بحث بازیکن این است که با مبلغ قرارداد باشگاههای دیگر نمی توانیم بازیکن را جذب کنیم.بازیکن متاهل در هر باشگاهی می رود شرطش مسکن است.اولین شرط ما این بود که بازیکن متاهل خانواده اش را نیاورد.ما 500 میلیون نمی توانستیم بدهیم.من دوست داشتم طالب لو و عبدالله کرمی را جذب کنم ولی امکانات این موضوع را نداشتیم.
وی در رابطه با جذب مهاجم خارجی در تیم نفت گفت: مشخصات یک مهاجم برزیلی که در تیم های ژاپن و کره بازی کرده را به مسئولان باشگاه داده ام و دعوت نامه هم برای مدیربرنامه هایش فرستاده شده که منتظر هستیم هرچه سریعتر با وی ملاقات کنیم ضمن اینکه توافقات مالی با این مهاجم انجام شده و طی صحبتی که خودم با مدیربرنامه هایش داشتم قرار است در چند روز آینده این مهاجم را به مسجدسلیمان بیاورد