1403/06/31 05:45


147
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:30
به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت
به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در محل مصلی این شهرستان برگزار شد .

  به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در محل مصلی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش آسماری نیوز ، در این نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دستگا های اجرایی شهرستان به معرض نمایش گذاشته شد .

این نمایشگاه در فضایی به مساحت 700 متر مربع در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان برپا و تا تاریخ 9 شهریور از ساعت 8 صبح تا 21 آماده بازدید شهروندان این شهر می باشد .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در غرفه ای به مساحت 30 مترمربع ضمن غرفه آرایی مناسب ، ادوات و تجهیزات قدیمی و صنعتی که قدمتی بیش از 80 سال دارند و در گذشته از آنها برای تولید یا فعالیت های مرتبط با تولید استفاده می شد را به معرض نمایش گذاشت .

این شرکت همچنین نیز ضمن تهیه و توزیع بروشور هایی درخصوص تاریخچه نفت و تشکیل این شرکت و تشریح 18 پروژه ای که از سال گذشته تاکنون در حوزه های مختلف تولید ، حمایت از تولید ، فرهنگی ، ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسیده اند به بیان عملکرد این شرکت پرداخت .

در اولین روز از آغاز هفته دولت همچنین دفتر موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان که یکی از پروژه های عام المفنعه نفت و گاز مسجدسلیمان محسوب می شود با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی این شهر به بهره برداری رسید .

این پروژه به منظور ایجاد مکان ثابت اداری جهت انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری جلسات اداری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در منطقه باغ ملی با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت طی مدت زمان 2 ماه انجام شد .

 عکاس: مژده بهارلویی

 

 

ادامه تصاویر