1403/06/29 21:12


148
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:30
هواداران در انتظار اولین برد لیگ برتری
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته 5رقابتهای لیگ برتر میزبان گسترش فولادتبریز بود که نفتی ها این دیدار را درحضور هواداران مشتاق خود طوفانی آغاز کردند.

 به گزارش آسماری نیوز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته 5رقابتهای لیگ برتر میزبان گسترش فولادتبریز  بود که  نفتی ها این دیدار را درحضور هواداران مشتاق خود  طوفانی آغاز کردند.

این بازی با  حملات سنگین نفت دنبال می شد و بارها احسان عبدی ,رضا درویشی, حسین مالکی با همراهی زنید پور شیرازه دفاعی تیم حریف را بهم ریختند.سرانجام حسین مالکی مهاجم تند و تیز نفتی ها وارد محوطه جریمه شد و مدافع گسترش چاره ایی جز خطا نداشت.داور سید مهدی سید علی به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود دمید. ولی ضربه حامد محمودی در میان بهت تماشاچیان راهی به دروازه نداشت و بخت مسلم گلزنی نفتی ها از بین رفت.

در ادامه و تنها چند دقیقه بعد بازهم حسین مالکی خبرساز شد .اینبار تکل سنگین وی روی پای مهاجم حریف باعث شد داور کارت قرمز را به او نشان دهد و نفت مجبور شد چیزی حدود 58 دقیقه را ده نفره بازی کند.در نیمه دوم بازهم حملات دامنه دار نفتی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام حامد محمودی قدر پاس بلند و زیبای محمود تیغ نورد را بخوبی دانست و تلافی گل نشدن پنالتی اش را با ضربه سر زیبایش جبران کرد و نفت یک بر صفر جلو افتاد.

 در ادامه بازهم نفت ده نفره موقعیت های زیادی داشت اما در یکی از محدود حملات گسترشی ها میلاد جهانی توانست با یک شوت از راه دور دروازه رضا محمدی سنگربان نفت را باز کند تا همه چیز مساوی شود.بعد از این گل نفتی ها یک موقعیت خوب دیگر نیز بدست اوردند و توپ هم درون دروازه غلطید اما داور گل اعلام نکرد به این صورت که ضربه فنی وبا پشت سر میلاد سلیمان فلاح را مهدی اسلامی سنگربان تبریز پشت خط دروازه به بیرون آورد اما داور اعتقادی به گل شدن این توپ نداشت تا این بازی پر افت خیز و زیبا با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شود و نفتی ها نتوانند اولین پیروزی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند با این تک امتیاز نفت در رده 14 جدول بالاتر از پیکان و استقلال صنعتی و هم امتیاز با تیم ذوب آهن قرار گیرد.نفت جمعه این هفته در تبریز به مصاف تیم تراکتور سازی خواهد رفت.

حواشی این بازی:

در دقیقه 56 نور ورزشگاه دچار مشکل شد که همین امر موجب توقف چند دقیقه ای بازی شد

در پایان این دیدار هواداران تیم نفت که از این نتیجه ناراضی بودند نارضایتی خود را از روی سکوها به گوش کادر فنی رساندند