1403/06/29 20:31


152
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:31
علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان:
علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان:از مدیران زحمت کشی که کار می کنند در مقابل تخریب از سوی افرادی که بدنبال برآورده کردن توقعات خود هستند محکم دفاع می کنم.

 صبح امروز سه شنبه ۴ شهریور ماه ۹۳در مراسمی  از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان مسجدسلیمان تقدیر شد.

به گزارش آسماری نیوز این مراسم که در محل فرهنگسرای جوان شهرستان با حضور جمعی از مدیران و کارمندان ادارات مختلف شهرستان برگزار شد مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و تجلیل از شهدای دولت گفت: هدف اصلی این برنامه تجلیل از مدیرا ن سختکوش و کارکنان زحمت کش شهرستان است که البته عموم مدیران ما در مسجدسلیمان سخت کوش و زحمت کش هستند و این مراسم در واقع نمادین است.
 
گوروئی ادامه داد:خداوند توفیقی نصیب من کرده تا در مسجدسلیمان که نیروی انسانی فوق العاده قابلی دارد خدمت کنم ,البته مسجدسلیمان مشکلات زیادی دارد که من به جرات می توانم بگویم بخش اعظم این مشکلات قابل حل است به شرطی که از منابع مان خصوصا منابع انسانی به درستی استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد: از مدیران زحمت کشی که کار می کنند در مقابل تخریب از سوی افرادی که بدنبال برآورده کردن توقعات خود هستند محکم دفاع می کنم.
 
فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات دکتر جلیلی نماینده شهرستان و حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم مسجدسلیمان گفت: از همه عزیزانی که دولت را یاری می کنند تشکر می کنم از جمله این دو عزیز که در پیگیری و حل مشکلات شهرستان همیشه در تلاش هستند.
 
وی با اشاره به مشکلات مالی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این تیم سرمایه مردم است و باید به این عشقی که جوانان ما به این تیم دارند پاسخگو باشیم و برای من مهم است که مسئولان باشگاه نفت هم به این مطالبه به حق مردم پاسخ درستی بدهند. وقتی مشکلات مالی تیم را به دکتر مقتدایی استاندار خوزستان گزارش دادم ایشان سریعا دستور مساعدت مالی ویژه ای را برای تیم نفت صادر کردند که نشان از توجه ویژه استاندار محترم به مسجدسلیمان دارد در حالی که این کار جز وظایف استاندار هم نیست.
 
فرماندار مسجدسلیمان  در پایان با تقدیر از فعالان حوزه رسانه در مسجدسلیمان گفت:حوزه رسانه در مسجدسلیمان بی نظیر است و نقش این عزیزان در پیشرفت و حل مشکلات شهرستان نقش غیر قابل انکاری ست که جا دارد از تک تک این عزیزان به عنوان سرمایه های ارزشمند شهرستان تشکر ویژه ای داشته باشم.
 
در پایان مهندس علی شجاعی شهردار گلگیر، مهندس حیدری شهردار مسجدسلیمان، مهندس علی عیدیوندی رییس اداره راه و شهرسازی، مسعود سلطانی رییس اداره میراث قرهنگی صنایع دستی و گردشگری، مهندس سلطانی رییس شرکت گاز،سهراب حسنوند رییس جمعیت هلال احمر و سرکار خانم منیژه جلالی رییس اداره کتابخانه عمومی شهرستان مسجدسلیمان به عنوان مدیران نمونه شهرستان معرفی و از آنان تقدیر شد.
عکاس: علی یوسفی