1403/06/29 20:58


153
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:31
باقری نیا :
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت : با جذب یک مهاجم و یک بازیکن خط میانی مشکل گلزنی و خط حمله این تیم برطرف خواهد شد.

به گزارش آسماری نیوز عبدالمجید باقری نیا گفت:مذاکره برای جذب این مهاجم که برزیلی است درجریان است و احتمالابزودی جذب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خواهد شد.


وی به بازی روز یکشنبه این تیم در برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اشاره کرد ، و گفت : دراین بازی مستحق برد بودیم ، نه مساوی ، چرا که در این بازی علاوه بر ازدست رفتن یک ضربه پنالتی ، چند موقعیت گل داشتیم که بر اثر شتابزدگی و بی دقتی مهاجمانمان از دست رفت. 

باقری نیا گفت : هواداران تیم نفت مسجدسلیمان نگران نباشند زیرا این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند، چرا که در هفته های ابتدایی مسابقات معمولا برخی تیم ها نتایج خوبی نمی گیرند.

وی افزود : برای ماندن در لیگ برتر باشگاه های ایران نقاط ضعف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را شناسایی و درحال رفع این ضعف ها هستیم .

باقری نیا اظهار داشت : یکی از نقاط ضعف تیم نفت مسجد سلیمان خوردن گل از راه دور واز پشت محوطه جریمه است که مشغول کار روی این مساله هستیم .

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که اولین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند در پایان هفته پنجم با سه امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارد.