1403/06/29 20:25


155
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:31
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و من به آینده تیم خود بسیار امیدوارم و مطمئن هستم در لیگ برتر می مانیم.

 به گزارش آسماری نیوز  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و من به آینده تیم خود بسیار امیدوارم و مطمئن هستم در لیگ برتر می مانیم.

باقری نیا در مصاحبه خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز افزود: اینکه در برخی رسانه ها از نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین نام برده می شود مرا ناراحت می کند چون در هفته های نخستین ، هیچ چیزی برای پایان فصل قابل پیش بینی نیست.
وی افزود: هم اکنون فقط پنج هفته از لیگ برتر سپری شده است و اگر محاسبات بر بازی های این هفته ها باشد باید اذعان کرد که تیم پرسپولیس نیز جزو کاندیداهای سقوط به دسته یک است.
سرمربی فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان از پنج بازی خود در لیگ برتر سه بازی بیرون از خانه و یک بازی خانگی را نیز بدون تماشاگر برگزار کرد که کسب سه امتیاز از تعداد بازی می تواند عملکرد خوبی به شمار آید ضمن اینکه در بازی هفته گذشته از گسترش فولاد گل تساوی را در دقایق پایانی دریافت کردیم.
باقری نیا با اشاره به جوان بودن تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اکثر بازیکنان ما لیگ یکی هستند اما بسیار تاکتیک پذیر بوده و من اطمینان دارم در ادامه رقابت ها به وحدت تاکتیکی خوبی دست خواهیم یافت و هر بازی نسبت به بازی قبلی بهتر ظاهر خواهیم شد.
وی از تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از تیم های مدعی و سابقه دار فوتبال کشور یاد کرد و افزود: این تیم به علت حضور سه ساله در لیگ قهرمانان آسیا از اعتماد به نفس بسیار خوبی برخورداراست.
وی با بیان اینکه تراکتورسازی با تماشاگران پرشورش برای هر تیمی خطرناک است افزود: اما نفت مسجدسلیمان نیز با داشته های خود و با اتکا به نیروی جوانی در صدد ارائه بازی زیبا و نتیجه گرا است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز در کنفرانس خبری با اشاره به اینکه روند برد و کسب سه امتیازهای بازی های خانگی را باید حفظ کنیم گفت: پیش از شروع فصل موضوع مهم امتیازگیری در بازی های خانگی را به تمام بازیکنان گوشزد کرده و بر اهمیت آن تاکید شده است که خوشبختانه تک تک افراد تیم نیز به آن اشراف کامل دارند.
خطیبی افزود: بازیکنان تیم بزرگ تراکتورسازی باید تمامی بازی های خانگی را با برد پشت سر بگذارند و عادت به امتیازدهی در ورزشگاه یادگار امام نباید گریبان تیم ما را بگیرد چون در این صورت از کورس قهرمانی عقب خواهیم ماند.
وی گفت: چنانچه همه امتیازات بازی های خانگی را کسب کنیم به طور قطع در پایان لیگ برتر جزو سه تیم اول خواهیم بود.
سرمربی تیم تراکتورسازی ، بازی فردای تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را بسیار حیاتی و مهم دانست و افزود: در این دیدار هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم و با حمایت هواداران خود تلاش می کنیم با ارائه فوتبالی تهاجمی و زیبا ،هواداران خود را خوشحال کنیم.
خطیبی از تیم نفت مسجدسلیمان نیز به عنوان تیمی جوان ، دونده و سخت کوش یاد کرد که تاکنون با بدشانسی مواجه بود و اگر از موقعیت های خلق شده در بازی های قبلی خود بهتر استفاده می کردند جایگاه این تیم در بالای جدول بود.
وی گفت: بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس برایمان مهم نیست چون اگر در برابر نفت مسجدسلیمان به برتری دست یابیم با روحیه ای بهتر به مصاف حریف تهرانی خواهیم رفت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه تراکتورسازی برای بازی فردا به جز شاهین ثاقبی بازیکن مصدوم و محروم ندارد افزود: تمامی افراد تیم در آمادگی کامل هستند.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجد سلیمان از چارچوب بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
تراکتورسازان هم اکنون از پنج دیدار قبلی خود صاحب 10 امتیاز هستند و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سپاهان در جایگاه سوم ایستاده اند.
تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده از بازی های قبلی خود فقط سه امتیاز کسب کرده و فقط در برابر تیم گسترش فولاد ، یک گل به ثمر رسانده است.