1403/06/29 20:56


159
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:31
عضو شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با آسماری:
جمشید عزیزپورعضوشورای شهرمسجدسلیمان :دولت از طریق دستگاههای اجرایی موظف به ارایه خدمات به مردم است .

  به گزارش آسماری نیوز جمشید عزیزپورعضوشورای شهرمسجدسلیمان با انتقاد  از هزینه تبلیغات برای خدمات ضعیف برخی دستگاههای اجرایی در هفته دولت در مسجدسلیمان اظهار داشت: دولت از طریق دستگاههای اجرایی موظف به ارایه خدمات به مردم است .پر رنگ کردن و بزرگ نمایی در ارایه این خدمات مسولان برخی  دستگاههای اجرایی دولت را به ریا کاری و صرف هزینه گزاف برای تبلیغ وا می دارد این در حالی است که مردم خود در شهر شاهد و ناظر روند کند ارایه خدمات هستند.

 

 این عضو شورای شهر ضمن برشمردن خدمات دولت در حوزه اقتصاد خصوصا کاهش تورم  خاطر نشان کرد : دولت آقای روحانی با نگاه ویژه باید در تخصیص اعتبارات به مسجدسلیمان بازنگری کند . معضلات این شهر با تخصیص اعتبارات استانی تا 50سال دیگر هم حل نخواهد شد .کل بودجه ای که در سال گذشته به شهرداری مسجدسلیمان اختصاص داده شد یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود که این مقدار بودجه برای شهری که هیچ گونه درآمددی ندارد خیلی ناچیز است و کفاف حقوق کارمندان و کارگران را هم نمی دهد.

 

وی ادامه داد: مردم خود شاهد وناظر بر عملکرد دستگاه های دولتی هستند و ارایه خدمات ادارات به طور ملموس قابل مشاهده است و به نظر من اگر از مردم نظرسنجی صورت گیرد شاید تنها15%از این وضعیت خدمات دهی راضی باشند.

 

در هفته دولت باید مردم از خدمات دولت تقدیر کنند نه اینکه خودشان از خودشان تقدیر کنند و بعضا اداراتی که ناکارآمد بوده اند هم مورد تقدیر قرار می گیرند.هزینه ای که صرف اینجور تبلیغات بی سود می شود بهتر است در جای دیگر که به نفع مردم و بهبود خدمات به شهروندان است مصرف شود.

 

وی بزرگترین چالش پیش روی مدیریت شهری را نبود زیر ساخت های شهری  و ازبین رفتن آن در طول دو دهه مدیریت  ناکارآمد است