1403/06/29 20:34


160
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:31
عضو مستعفی شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با آسماری:
شب گذشته و بعد از پایان جلسه انتخاب هیات رییسه سال دوم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان جمشید عزیزپور یکی از اعضای شورا استعفای خود را به هیات رییسه تحویل داد.

به گزارش آسماری نیوز شب گذشته و بعد از پایان جلسه  انتخاب هیات رییسه سال دوم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان جمشید عزیزپور یکی از اعضای شورا استعفای خود را به هیات رییسه تحویل داد.

این عضو شورا در رابطه با دلایل استعفای خود به خبرنگار ما گفت: طبق آیین نامه شوراهای اسلامی که مصوب هیات وزیران است هر عضو شورا می تواند 3روز در هفته از ماموریت اداری استفاده کند و برای شرکت در جلسات شورا  از محل کار خود مرخصی بگیرد که متاسفانه با توجه به اینکه بنده کارمند دانشگاه آزاد هستم درخواست مرخصی خود را به دانشگاه تحویل دادم اما تاکنون پاسخی به من داده نشده و بیشتر از این نمی توانم از مرخصی های شخصی خودم برای حضور در شورا استفاده کنم.

عزیزپور ادامه داد: دانشگاه آزاد مسجدسلیمان درخواست مرخصی ام را منوط به موافقت دبیرخانه منطقه6اهواز قرار داده در حالی که قانونی که یکبار تایید و ابلاغ شده دیگر نیاز به موافقت ندارد.

وی در رابطه با دیگر علل استعفای خود گفت: متاسفانه دستگاه های دولتی و غیردولتی در مسجدسلیمان شورای اسلامی شهر را به عنوان مجموعه نظارتی قبول ندارند و شورا جایگاهی در بین آنها ندارد.

در حالی که اعضای شورا منتخب مردم هستند و دیدگاه های مردم را انتقال می دهند و آن کسی که پیگیر تر باشد مسئولین نسبت به او غضبناک تر می شوند . اگر سه مرتبه نسبت به عملکردشان اعتراض کنیم دفعه بعد ما را مزاحم خود می دانند.

عزیزپور ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان در مسجدسلیمان شورا را به عنوان صدای مردم قبول ندارند و به نظر و تذکرات اعضای شورا بی توجهی می کنند در حالی که خواسته های اعضای شورا شخصی نیست بلکه خواست مردم است و این عزیزان اگر شورای اسلامی شهر را قبول ندارند در واقع مرد را قبول ندارند که به نظر من این اشخاص  باید در این رابطه توجیه شوند.