1403/06/31 07:30


163
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:31
امیر قلعه نوعی در مسجدسلیمان:
کنفرانس خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران با حضور امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال در مسجدسلیمان برگزار شد.

  به گزارش آسماری نیوز امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال تهران پیش از شروع نشست خبری از چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی بازدید کرد و سپس با حضور  در کنفرانس خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها خاورمیانه حضور دارم شهری که بیش از 76مورد از اولین ها خاورمیانه را دارد و امیدوارم دولتمردان توجه بیشتری به این شهر داشته باشند.

وی ادامه داد:  در دنیا از فوتبال لذت می برند ولی متاسفانه در کشور ما اینگونه نیست اما از بدو ورودمان به مسجدسلیمان مورد محبت مردم این شهر قرار گرفتیم که زیبایی فوتبال به همین چیزهاست  و از پرسنل هتل دانشگاه آزاد مسجدسلیمان هم تشکر می کنم.

سرمربی استقلال تهران در مورد شناختش نسبت به تیم نفت گفت : سه بازی از تیم نفت را دیده ام  و میدونم که تیم نفت تیمی جوان و با برنامه ای است و در هر بازی ایجادموقعیت می کنند به بازیکنانم گفتم که این بازی سخت ترین بازی ما تا این هفته از لیگ است. .اعتقاد من اینه که جای این تیم در این رده از حدول رده بندی نیست.

امیر قلعه‌نویی در ادامه نشست خبری در مورد مشکلات فنی استقلال در گلزنی، گفت: تیم استقلال در 50 متر روبه جلو خیلی خوب است.ما ضعف‌های فصل قبل را پوشش داده‌ایم و بیشترین گل زده را در لیگ این فصل داریم ولی اگر نیاز باشد در نیم فصل این مسئله را پوشش می‌دهیم. اگر نیاز باشد مهاجم می‌گیریم. برهانی، قاضی و شهبازاده گلزنی می‌کنند و از همه مهم‌تر پاسی بود که سجاد به قاضی داد.خودش هم می‌توانست گلزنی کند، اما او پاس گل داد. مشکلات ما در خط دفاع هم حل می‌شود.

 

وی گفت: مشکلاتی که پارسال تیم استقلال با آن مواجه بود را تا حدودی رفع کردیم و خوشحالم که آرش برهانی در بازی قبل گل زد البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد همانطور که کسی فکر نمی کرد تیم برزیل در کشور خودش هفت گل بخورد.

قلعه نوعی ادامه داد: هدفمان در این بازی اینست تا ابتدا گل نخوریم و بعد بتوانیم دروازه حریفمان را باز کنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته بود امیدوار رضایی و راننده‌اش در تیم استقلال نقش دارند، گفت: من کی چنین حرفی زده‌ام؟!  امیدوار رضایی انسان بسیار بزرگواری است و نگاهش رنگی نبود. در حوزه انتخابیه‌اش آدم موفقی بود که نماینده شد و نیتش خدمت بود. وقتی می‌گویند همه ایران سرای من است یعنی همین او در بیمارستان لقمان من دیده‌ام که چطور خدمت می‌کند. همین که بازی‌ها در شهر مسجد سلیمان برگزار می‌شود کار کمی نیست و زحمت زیادی کشیده شده است.

قلعه‌نویی  در مورد وضعیت آب و هوایی مسجد سلیمان، گفت: اگر اشتباه نکنم این شهر در شمال خوزستان است و خوش آب و هواست و دما هم کم شده است و شرایط دمایی هم خوب است.