1403/08/01 14:59


1685
تاریخ انتشار: 1394/11/27 11:47
صدای شهروندان :
فاضلاب جاری در سطح خیابان های مسجدسلیمان که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است اینبار وارد محیط دبستانی در منطقه کلگه شده و سلامت دانش آموزان را به خطر انداخته است .

به گزارش آسماری , فاضلاب جاری در سطح خیابان های مسجدسلیمان که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است اینبار وارد محیط دبستانی در منطقه کلگه شده و سلامت دانش آموزان را به خطر انداخته است .

 

خانم داودی مدیر دبستان امید امام منطقه کلگه با ارسال تصاویر مربوط به فاضلاب جاری در حیاط این مدرسه  به خبرنگار ما گفت :  این معضل  مربوط به حدود  5 سال پیش است که هر چند وقت یکبار و در مواقعی که بارندگی زیاد باشد  فاضلاب به حیاط مدرسه نشت می کند .

 

 

وی افزود : هم اکنون مدت  دو ماه است که فاضلاب از زیر ساختمان  وارد حیاط مدرسه می شود و علیرغم پیگیری هایی که از طریق اداره آب و فاضلاب شهرستان و بهداشت محیط  انجام دادیم تاکنون  اقدامی صورت نگرفته است .

 

وی گفت : این فاضلاب مربوط به منازل شرکت نفت است  اما شرکت نفت مسئولیت  اصلاح و بازسازی این فاضلاب را تقبل نمی کند . هم اکنون 50 دانش آموز در پیش دبستانی و دبستان امید امام منطقه کلگه  مشغول تحصیل هستند و علیرغم شکایت و پیگیری های متعددی که انجام داده ایم  هیچ ارگان یا نهادی  برای حل این معضل با ما  همکاری نمی کنند  .