1403/06/30 02:02


170
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:32
عبدالمجید باقری نیا در گفتگو با آسماری:
عبدالمجید باقری نیا سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با آسماری نیوز از دلایل استعفا خود گفت.

    به گزارش آسماری نیوز عبدالمجید باقری نیا سرمربی نفت مسجدسلیمان امروز استعفای خود را به باشگاه نفت مسجدسلیمان تحویل داد.

 

 

 

 

باقری نیا  در رابطه با علت استعفای خود به خبرنگار ما گفت :  بدلیل  مشکلات و فشارهای خواسته و ناخواسته که از سوی باشگاه و برخی هواداران برایم بوجود امده استعفا دادم. 

 

 

 

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:عده ای از هواداران به خانواده من توهین و فحاشی می کنند که من در این سن 62سالگی نمی توانم این توهین ها و فشارهای عصبی را تحمل کنم .   

 

 

 

 

وی ادامه داد :  از طرف باشگاه هم مشکلات زیادی برایمان بوجود آمده است. در سه چهار روز گذشته در تمرینمان حتی مشکل آب معدنی هم داشتیم من به عنوان سرمربی تیم  بجای اینکه فکر و تمرکزم روی  تمرین تیم و بازیکنان باشد  باید به فکر تهیه آب معدنی و قند و چایی باشم،آقایان مسئول باشگاه به من می گویند آب مسجدسلیمان آب معدنی است و از آب لوله شهر استفاده کنید. 

 

 

 

 

باقری نیا تصریح کرد: سه ماه است که داریم با تیم کار می کنیم و در این مدت وعده های هفته ای به ما می دادند که هیچکدام از آنها تاکنون  محقق نشده است.من با این شرایط به چه دلخوشی به کارم  ادامه دهم؟؟ به وعده مدیران یا رفتار نامناسب برخی هواداران ؟   

 

 

 

 

وی افزود:کسانی هستند که با آمدن من منافع شخصی شان به خطر افتاده و  من این توهین ها را از چشم این اشخاص می بینم. 

 

 

 

 

عبدالمجید  باقری نیا اضافه کرد : روز گذشته قراردادمان را با بازیکن برزیلی منعقد کردیم ولی مکانی برای اسکان این بازیکن نداریم و در این خصوص به مشکل برخورده ایم . در حال رایزنی هستیم تا در مهمانسرای فجر شرکت نفت وی را به طور موقت اسکان دهیم.این بازیکن بزریلی یک بازیکن حرفه ای است و نمی توانیم وی را در اتاقی کوچک با 6 نفر دیگر قرار دهیم. 

 

 

 

 

این مربی خوزستانی عنوان کرد:هم اینک 18نفر از بازیکنان فعلی تیم در اتاق های بسیار کوچک در خوابگاه باشگاه گلف  زندگی می کنند  که در واقع این اتاق ها بیشتر به سلول انفرادی شباهت دارند. 

 

 

 

 

وی در رابطه با اظهارات روز گذشته بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان گفت : اینکه آقای هوشنگ نصیر زاده من را انتخاب کرده یا نه من  چیزی نمی دانم و لی من با وی مذاکره نداشتم بلکه با هیات مدیره باشگاه  مذاکره کردم و در جریان صحبت های اقای نصیر زاده و مکوندی نیستم. 

 

 

 

اظهارات اخیر آقای مکوندی ممکن است پیامدهایی داشته باشد که باعث حرمت شکنی و بی احترامی شود.بر علیه یکدیگر صحبت کردن کار پسندیده ای نیست و بهتر است حرمت ها حفظ شود. 

 

 

 

 

 

باقری نیا در پایان گفت : امروز استعفای خود را نوشتم و به باشگاه نفت تحویل دادم و فردا  برای نتیجه استعفا به باشگاه خواهم رفت  اما مطمئن باشید حتی اگر  با استعفای من موافقت نکنند هرگز به نیمکت نفت بر نخواهم گشت.