1403/06/30 02:33


173
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:32
گزارش تمرین امروز نفتی ها بدون حضور سرمربی
تمرین امروز عصر نفت مسجدسلیمان بدون حضور عبدالمجید باقری نیا سرمربی این تیم برگزار شد.

 به گزارش آسماری نیوز تمرین امروز عصر نفت مسجدسلیمان بدون حضور عبدالمجید باقری نیا سرمربی این تیم برگزار شد.

 

باقری نیا که روز گذشته استعفای خود را به باشگاه تحویل داده بود امروز در تمرین تیم حاظر نشد و تمرین عصر یکشنبه نفتی ها با حضور دیگر اعضای کادر فنی و زیر نظر فرزاد حافظی برگزار شد.

 

امروز و برای اولین بار لوییز کارلوس دو سانتوز مارتینز  luis carlos dos santos martinezمهاجم برزیلی که باقری نیا قولش را داده بود در تمرین نفتی ها حاظر شد و اولین تمرین خود با نفت مسجدسلیمان را انجام داد.

 

معرفی لوییز کارلوس دو سانتوز مارتینز   مهاجم برزیلی نفت مسجدسلیمان:

لوییز کارلوس دو سانتوز مارتینز  luis carlos dos santos martinez بازیکن جدید الورود تیم نفت میباشد ایشان در پست مهاجم بازی میکند .لوییز کارلوس در 19 ژوئن 1984  (29 خرداد 1363)در سائو لویز -مارانائو برزیل متولد شد.

 

لوییز از سال  2011 عضو تیم توکیو وردی در لیگ ژاپن بود و در 27 دیدار 9 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی در 2012 عضو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بود و در لیگ برتر این کشور موسوم به کی لیگ در 39 دیداری که برای این تیم به میدان رفت موفق شد 13 گل به ثمر برساند.

 

در سال 2013 لوییز به تیم جی جو یونایتد (کره جنوبی) رفت و در 31 دیدار 7 گل برای این تیم زد.

 

وی امسال پس از آنکه به نتوانست با تیم القادسیه کویت به توافق دست یابد  به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست تا در لیگ برتر مشکل گلزنی نفت را حل کند.

 

این بازیکن 30 ساله با قد 1/78 متاهل و دارای یک فرزند دختر میباشد وی امروز وارد مسجدسلیمان شد و هیات مدیره باشگاه در تلاش هستند  تا آی تی سی این بازیکن قبل از بازی با پرسپولیس آماده شود تا وی بتواند در دیدار هفته آینده نفت را در مقابل پرسپولیس همراهی کند.