1403/06/30 02:37


181
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:32
یک امتیاز با ارزش خارج از خانه برای نفت
پرسپوليس در يک بازي نه چندان با کيفيت، مقابل نفت مسجد سليمان متوقف شد و از باخت خانگی فرار کرد.

  به گزارش آسماری نیوز تیم پرسپولیس در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.



پرسپولیس در حالی اولین صفحه بخش جدید دفتر خود را گشود که خبری از تحول و شوک در این تیم نبود.
اگر حضور حمیدرضا علی عسگر از ابتدای بازی در میدان و هادی نوروزی در نیمه دوم را از کل مجموعه فنی پرسپولیس حذف کنیم تنها تغییری که پرسپولیس در این روز کرده بود، تغییر افرادی بود که روی نیمکت فنی نشسته یا جلوی نیمکت ایستاده بودند.


پرسپولیس بسیار بد شروع کرد، اعتماد به نفس پایین بازیکنان باعث شده بود که ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین اصول بازی مثل برآورد شدت وارده به توپ در ضربات ایستگاهی حتی کرنر فراموش شود. در 15 دقیقه ابتدایی عالیشاه و ماهینی در ارسال ضربات ایستگاهی و حقیقی در دفع توپ چنان ناتوان نشان دادند که وقتی پرسپولیس با شکست 1 ـ صفر به رختکن رفت همه آن را نتیجه بس عادلانه و منطقی می‌ دانستند.


در نیمه دوم با آمدن هادی نوروزی و تغییرات فنی در پرسپولیس، شاهد یک تحول 15 دقیقه ای در سطح کیفی و فنی بازی شاهد بودیم. تغییری که با گل هادی نوروزی در دقیقه 55 به بار نشست و تساوی دو تیم را رقم زد. اما چند ضدحمله از طرف نفت مسجدسلیمان که بدلیل کم تجربگی بازیکنانش به گل ختم نشدند  باعث شد تا تساوی یک یک تغییری نکند.

نفت مسجدسلیمان روز جمعه هفته آینده  در مسجدسلیمان میزبان نفت تهران خواهد بود.