1403/08/01 12:48


1824
تاریخ انتشار: 1395/01/04 16:10
صدای شهروندان :
حدود سه ماهی می شد که بخشی از فاضلاب انتهای پل پنج بنگله به هشت بنگله دچار مشکل شده بود و علاوه بر جاری شدن چشمه جوشانی از فاضلاب در سطح خیابان و پیاده رو موجب نشست قسمتی از خیابان شد

آسماری نیوز / فرشید پوربابادی :  حدود سه ماهی می شد که بخشی از فاضلاب انتهای پل پنج بنگله به هشت بنگله دچار مشکل شده بود و علاوه بر جاری شدن چشمه جوشانی از فاضلاب در سطح خیابان و پیاده رو موجب نشست قسمتی از خیابان شد.  در این مدت طولانی  همه مسئولین و ادارات مربوطه از کنار این چشمه جوشان فاضلاب با بی تفاوتی گذشتند  ولی در واقع ایگونه نبود و با اقدام غافلگیرانه اخیر متولیان امر مشخص شد که این عزیزان در طول این مدت مشغول انجام مطالعات, برنامه ریزی و مشخص کردن زمان مناسب برای اصلاح این  چشمه فاضلاب  بوده اند  و در نهایت به این نتیجه رسیدند که اول فروردین 1395  و تنها دو ساعت پس از تحویل سال جدید بهترین زمان برای حفاری و لوله گذاری فاضلاب می باشد.

 

این عزیزان فکر مسیر انحرافی را هم کرده بودند که می بایست خودروهای عبوری از زیر پل جدید و یا همان مسیر قدیمی , مردم و مهمانان نوروزی تردد کنند تا همگان بفهمند که در مسجدسلیمان مسئولین در آغازین ساعات سال جدید با جدیت کمر همت را برای کنده کاری های جدید و تخریب آسفالت های باقی مانده خیابان ها  بسته اند. این غافلگیری تنها برای همشهریان خودمان نبود بلکه به مهمانان نوروزی هم فهماندیم که تنها در شهر ماست که میتوان مسیر جایگزینی را در نظر گرفت  که هنگام عبور از آن  تا زیر درب خودرو لجن و فاضلاب  بالا بیاید و همینطور بفهمند که حسنک های شهر ما هنوز هم در روزهای جمعه و تعطیل به مکتب می روند.

 

خلاصه پس صرف این همه  خلاقیت و عجله در حفاری تمام طول جاده پس از گذشت چهار روز هنوز اقدامی  برای  پر کردن, ترمیم و یا اسفالت جاده  نکرده اند و خودرو های عبوری باید انواع چاله چوله ها را رد کنند و در دلشان کلی  مسئولین شهرستان مان را مورد لطف قرار دهند   غافل از اینکه نمی دادند این مسئولین عزیز هدفشان این بوده  که با درست کردن تعدادی چاله چوله های مصنوعی به ما بفهمانند که باید شاکر و قدردان آنها به خاطر داشتن این همه خیابان های مسطح, شیک و بدون دست انداز باشیم.

حالا هر نهاد و یا سازمانی متولی این امر بوده خدا خیرشان بدهد که در این ایام عید این همه هیجان گذر از مسیر پر از لجن و خاکی و چنین دست انداز های متنوع را برای ما و بخصوص میهمانان نوروزی فراهم کردند.

و در پایان از خداوند منان میخواهم به این مسئولین زحمت کش و با دانش صبر دهد تا بتوانند در سال جدید ما مردم مسجد سلیمان را تحمل کنند.