1403/06/30 02:29


189
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:33
هفته نهم لیگ برتر
دو تیم نفتی لیگ برتر درحالی به مصاف یکدیگر می روند که تیم خوزستانی نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد.

 به گزارش آسماری نیوز دو تیم نفتی لیگ برتر درحالی به مصاف یکدیگر می روند که تیم خوزستانی نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد.

 
نفت مسجدسلیمان هفته گذشته اگر خوش شانس بودند سه امتیاز از پرسپولیس می گرفتند و حالا باید به مصاف تیمی بروند که هفته گذشته استقلال را غافلگیر کرده است. این دیدار می تواند یکی از جذابترین بازی های لیگ باشد. هر دو تیم از مهره های جوانی برخوردار هستند و این مسئله می تواند به جذابیت های بازی بیافزاید.

 نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 4 امتیاز در قعر جدول ایستاده و اگر نمی خواهد گزینه اصلی سقوط به لیگ یک محسوب شود، باید سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند. نفت تهران نیز در حال حاضر در میانه های جدول قرار دارد و باید دید آنها می توانند با کسب امتیاز از این دیدار به وضعیتشان در میانه های جدول ادامه دهند یا نه.
نفت مسجدسلیمان طی چند روز گذشته دو تن از بازیکنان خود را بدلیل ابطال کارت پایان خدمت از دست داده که باید دید سرمربی تیم نفت جای خالی این دو بازیکن را چگونه پر خواهد کرد.
 
نکته حائز اهمیت دیگر این بازی اعتراض هواداران نفت مسجدسلیمان به مشکلات مالی تیم نفت است و اعتقاد دارند چرا تیم نفت تهران که هیچ ارتباطی با نفت ندارد مشکل مالی ندارد اما نفت مسجدسلیمان که تیم فوتبال زادگاه نفت  خاورمیانه است  با کم لطفی مسئولان ورزشی این وزارتخانه  مواجه است.
 
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت تهران روز جمعه 1393/6/28 راس ساعت 18در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.