1403/06/30 02:35


192
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:33
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
امیدوارم فردا همه با هم و همراه هوادارانمان اولین پیروزیمان در لیگ برتر را بدست اوریم.

  به گزارش آسماری نیوز عبدالمجید باقری نیا سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از بازی  با نفت تهران گفت : متاسفانه استثنایی ترین  قرعه لیگ برتر به ما خورد و  شکل بازی های بیرون خانه و از همه مهم تر محرومیت ما در بازی خانگی و بازی پشت سر هم با تیم های مطرح لیگ مثل تراکتور سازی تبریز , پرسپولیس , استقلال و  فردا هم نفت تهران به صورت پشت سر هم  با توجه به شرایط تیم نفت که تازه از لیگ یک آمده شرایط ما را سخت کرد  اما خوشبختانه روز به روز اعتماد به  نفس  بازیکنان ما بیشتر می شود و فوتیال زیباتری بازی می کنیم.

 

وی در خصوص تیم نفت تهران گفت : با تیمی بازی داریم که یکی از مدعیان قهرمانی است  و تیمی جوان و دونده است. به بازیکنانم گوشزد کردم  که نفت تهران را دست کم نگیرند چرا که این تیم از استقلال و پرسپولیس سخت تر و خطرناک تر است.
 
 
براساس شناختی که از این تیم در آنالیزمان بدست آوردیم تمرینمان را برنامه ریزی کردیم و روی نقاط ضعف و قوتشان کار کردیم. امیدوارم فردا همه با هم و  با حمایت هوادارانمان اولین پیروزیمان در لیگ برتر را بدست اوریم.
 
وی در خصوص ابطال کارت معافیت عباس عسگری و میلاد شیخی گفت : بر اساس اعلام رسمی سازمان لیگ این دو بازیکن اجازه بازی ندارند و متاسفانه این اتفاق مشکلی بود افزون بر دیگر مشکلات ریز و درشتمان که با انها مواجه بودیم. میلاد شیخی تنها بازیکن ما بود که در تمام بازیهایمان نود دقیقه را در میدان حضور داشت و نبودش برای ما مشکل ساز خواهد شد.