1403/06/30 02:20


202
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:34
فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در رژه نیروهای مسلح:
رژه نیروهای مسلح شهرستان مسجدسلیمان بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ساعت 8صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی آغاز شد.

  به گزارش آسماری نیوز رژه نیروهای مسلح شهرستان مسجدسلیمان  بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس  ساعت 8صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی آغاز شد.


سرهنگ علی جوانی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به همه حاضرین و نیروهای مسلح شهرستان گفت : استکبار جهانی بعد از گذشت20ماه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وقتی که نتوانستند  کودتا ها و فتنه ها ای که برای براندازی  نظام داشتند را عملی کنند  با آغاز جنگ سعی بر براندازی نظام داشتند  اما تا امروز این سناریو ها و فتنه ها با همت و حضور نیروهای مسلح و مردم همیشه در صحنه با تمام قوا در برابر استکبار جهانی که به صف آرایی مقابل ملت ایران امده است باز هم به یاس و شکست استکبار جهانی تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد : بار دیگر به میدان آمدیم تا یک دست و مصمم با همراهی نیروهای مسلح و مردم با نظام جمهوری اسلامی و امام و شهدای8سال دفاع مقدس و خصوصا مقام معظم رهبری بیعت ببندیم که تا اخرین قطره خون در مسیر و راه امام و شهدا قدم بر خواهیم داشت.

 گزارش تصویری مراسم رژه نیروهای مسلح