1403/06/30 02:01


204
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:34
حضور سرزده فرماندار مسجدسلیمان در تمرینات تیم فوتبال نفتون
علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان بصورت سرزده برسرتمرینات تیم تازه صعودیافته نفتون به لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور یافت.

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان  بصورت سرزده برسرتمرینات تیم تازه صعودیافته نفتون به لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور یافت. 

 

گوروئی با اشاره به مشکلات مالی تیم نفتون اظهار داشت : این تیم می  تواند تامین کننده بازیکن برای تیم نفت باشد و ما با جلساتی که با  مدیران اجرایی و روسای کارخانجات و شرکت های مستقر در منطقه داشتیم  توافقاتی بعمل آوردیم تا حمایت های خوبی از تیم در کوتاه مدت و بلند مدت بعمل آید. 
 
 
گوروئی در گفتگو با بازیکنان و مسئولین تیم نفتون گفت: مسجدسلیمان دارای  ظرفیتهای بسیاری می باشد که با برنامه ریزی باید از آن استفاده بهینه کرد که ورزش هم ازاین امر مستثنی نمی باشد و ما درصدد هستیم از امکانات موجود در شهرستان برای تقویت ورزش استفاده کنیم. 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه با تلاش بیشتر و همسو کردن نیروها ی توانمند شهرستان با همدلی باید بسوی یک هم افزایی حرکت کنیم و با هم تعامل داشته باشیم و مطالباتمان را از راه صحیح پیگیری کنیم می توانیم  روبه جلو حرکت کنیم واین امر مستلزم دوری جستن از مسائل حاشیه ای وفراهم کردن بستر آرامش برای کار کردن می باشد. 
 
 
در آخر فرماندار مسجدسلیمان ضمن تشکر از تلاشهای مجموعه تیم فوتبال نفتون برای حضور در لیگ دسته 3 کشور آمادگی خود را جهت حمایت از این تیم  اعلام کرد و در آخر عکس یادگاری با بازیکنان این تیم گرفتند.