1403/06/30 02:16


211
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:34
بهروز مکوندی در گفتگو با آسماری :
مکوندی: انتظاری که از هواداران دارم اینست که در هیچ شرایطی تیمشان را تنها نگذارند.

  به گزارش آسماری نیوز بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با آسماری نیوز  در خصوص دلایل جدا شدن  و بازگشتش به نفت گفت : هیچ مربی نیست که در یک باشگاه همه موافق یا مخالف حضور او باشند و طبیعی است که عده ای موافق یا مخالف حضور من در نفت مسجدسلیمان بوده یا باشند اما چیزی که مهم است اینست که من عضوی از این باشگاه و بچه این شهر هستم . برای بازگشتم به نفت از سوی باشگاه  به من پیشنهاد شد و پس از بررسی پیشنهاد باشگاه پذیرفتم تا سرمربی نفت باشم و امیدوارم با آمدنم بتوانم به تیم کمک کنم .

 

وی در خصوص نارضایتی هواداران از وضع موجود تیم  گفت : سال گذشته که همراه تیم بودم  بزرگترین کمک را برای صعود تیم به لیگ برتر همین مردم با حمایت های همه جانبه شان کردند و اکنون انتظاری که از هواداران دارم اینست که در هیچ شرایطی تیمشان را تنها نگذارند و بدانند که با حمایت از بازیکنان باعث موفقیت تیم خواهند شد.
 

وی در خصوص برنامه هایش برای خروج تیم از بحران گفت :  در  برنامه کوتاه مدت پس از بازی با فولاد خوزستان که لیگ به مدت بیست روز تعطیل است تمریناتمان را وارد فاز جدیدی  می کنیم  و اگر توانستیم دو بازیکن مورد نظرمان را به تیم اضافه کنیم چرا که دو تن از بهترین بازیکنانمان بدلیل مشکل کارت پایان خدمت از ما جدا شدند . و در نیم فصل هم سعی کنیم تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و  قطعا باید به فکر ترمیم نقاط ضعفمان باشیم .
 

مکوندی  ادامه داد:  در حال حاظر  عیسی هندیجانی به عنوان مربی دروازه بانان و مار تیک خاچاطوریان   از کشور ارمنستان هم به عنوان دستیار اولم  ما را همراهی می کنند.
مکوندی در خصوص علل عدم نتیجه گیری تیم گفت : عدم گل زنی  و راحت گل خوردن  دو مشکلی است که موجب تاثیر منفی بر روحیه  بازیکنان شده است و باید سعی کنیم این دو مشکل را برطرف کنیم و مشکل روحی و روانی بازیکنان جوانمان که تجربه لیگ برتری ندارند را هم رفع کنیم.
 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان گفت : خوشحالم که بار دیگر در خدمت مردم شهرم هستم و امیدوارم با کمک مردم تلاش کنیم تا مشکل بوجود امده در تیممان را حل کنیم و تیم به جایگاه واقعی اش برسد.