1403/06/30 02:25


216
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:34
بهروز مکوندی:
سابقه باشگاه ما ۵ سال است و نمی‌توانیم مثل استقلال ۹ نفر در کادر فنی داشته باشیم.

 به گزارش آسماری نیوز  بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: خوشحالم که در خدمت‌تان هستم و امیدوارم که بتوانم پاسخگوی انتظارات شما به عنوان یک همشهری و همچنین پاسخ‌های سوال‌تان باشم و درخواست‌های زیاد مردم را هم پاسخ بدهم.


وی ادامه داد: فردا مقابل یکی از تیم‌های خوب‌ کشورمان بازی داریم و فولاد خود را برای حضور در آسیا آماده می‌کند و 18 امتیاز هم در لیگ برتر دارد اما ما هم آمده‌ایم که توانایی‌هایمان را نشان بدهیم و اینکه شاید شرایط سخت بوده که نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و باید از زحمات باقری‌نیا و تمام مربیان سابق که برای تیم زحمت کشیده‌اند هم تشکر کنم. باید در بازی فردا پیروز شویم.

مکوندی در مورد جذب بازیکنان جدید و فهرست تیمش، گفت: عسگری به خاطر مساله کارت پایان خدمت و شیرازی و عبدی هم از فهرست تیم خارج شده‌اند و شیخ سلیمانی هم از فهرست  زیر 23 سال تیم از ما جدا شده اند و 4 جای خالی داریم؛ اما قوانین هنوز به ما اجازه جذب بازیکن را نداده است. ما می‌توانیم از سهمیه فیفا استفاده کنیم؛ اما آن هم شرایط خاص خودش را دارد و بازیکن باید آزاد باشد و اینکه بازیکن آزادی باشد و به کار ما بیاید مهم است و از روی فیلم ما بازیکن انتخاب نمی‌کنیم و باید تست‌های ورزشی و پزشکی از بازیکنان بگیریم و بعد از آن بازیکن بگیریم و راه دیگر این است که تا نیم فصل با این شرایط سخت بسازیم و نیم فصل شاید یک سری بازیکنان را از فهرست تیم خارج کنیم و بازیکنان جدیدی به جای آنها بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد تغییرات کادر فنی و اضافه شدن دستیارانش، گفت:  مساله تغییر کادر فنی سریع ایجاد شد و من کار را  با یک دستیار شروع کردم و خاچاطوریان که در تیم‌های ایرانی کار کرده و از من هم جوانتر است و شنبه یا یکشنبه به ایران می‌آید و یک نفر دیگر هم از نظر قانونی می‌توانیم به کادر فنی اضافه کنیم؛ اما نمی‌خواستم خیلی سریع آن مربی اضافه شود و می‌خواستم با مطالعه انتخاب کنم و به دنبال یک مربی همشهری باشد. زیرا نفت متعلق به نفت مسجد سلیمان است. مثلاً اگر مربی دروازه‌بانی داریم یک مربی دیگر هم بیاید کمکش کند. سابقه باشگاه ما 5 ساله است و این تیم تازه تبدیل به موسسه شده است و نمی‌توان مثل استقلال 9 نفر در کادر فنی داشته باشیم زیرا ما تیم جوانی هستیم و نیاز اولیه ما این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود و سپس آکادمی ما راه اندازی شود و سپس عاقلانه‌تر و علمی‌تر کار کنیم. همشهری‌های فوتبالی در حق من کوتاهی نکرده‌اند و همیشه دستم را گرفته‌اند. خاچاطوریان را به خوبی می‌شناسم و زبان فارسی هم خیلی خوب حرف می‌زند و نیازی به مترجم هم ندارد و با بازیکنان راحت می‌تواند ارتباط برقرار کند.

وی در مورد وضعیت کارلوس بازیکن خارجی نفت گفت: من کارلوس را همراه تیم دیدم و شرایط به گونه‌ای است که حتی نتوانستیم تا حالا در تمرین فوتبال یازده به یازده بازی کنیم. تیغ‌نورد را برای بازی فردا نداریم و من نه تنها کارلوس برخی دیگر از بازیکنان تیم را نمی‌شناختم و در این روزها تلاش کردم شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان پیدا کنم به هر حال کارلوس هم سرمایه تیم است.

سرمربی نفت در مورد مسایل مالی گفت: امروز 15 درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و تاکنون 30 درصد از مبلغ قراردادها پرداخت شده است. مدیرعامل باشگاه نفت هم به دنبال جذب منابع مالی است.

مکوندی در مورد اینکه تیم در لیگ برتر می‌ماند، گفت: من برای ماندن تیم در لیگ برتر نیامده‌ام، ولی ما برای کسب بهترین‌ها می‌جنگیم و ممکن است شکست هم بخوریم اما شکست هم جزیی از مبارزه است ولی من برای کسب برترین‌ها تلاش می‌کنم و هدف فراتر از ماندن تیم در لیگ برتر است.