1403/06/30 02:04


220
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:34
اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان رییس ندارد
بیژن دانش سرپرست فعال و زحمت کش تیم فوتبال نفتون از تعطیلی تمرینات تیم نفتون به دلیل اعتراض به شرایط موجود این تیم و همچنین تبعیض، بی تفاوتی و عدم حمایت از این تیم مردمی و ریشه دار توسط مسئولین خبر داد.

به گزارش آسماری نیوز بیژن دانش سرپرست فعال و زحمت کش تیم فوتبال نفتون از تعطیلی تمرینات تیم نفتون به دلیل اعتراض به شرایط موجود این تیم و همچنین تبعیض، بی تفاوتی و عدم حمایت از این تیم مردمی و ریشه دار توسط مسئولین خبر داد.

بیژن دانش با اعلام این خبر به باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان و ضمن گلایه شدید از مسئولین گفت: متاسفانه تلاش همه ما و دست اندرکاران برای بازگشت بازیکنان و کادر فنی تیم نفتون بی فایده بود. مردم باید بدانند که بازیکنان این تیم حتی کفش برای تمرین و مسابقات ندارند و ما دیگر نمی دانیم باید چه کاری انجام بدهیم. سرپرست تیم فوتبال نفتون ادامه داد: در بازی قبلی ۶ نفر از بازیکنان ما مصدوم شدند که حتی هزینه ای برای فیزیوتراپی این بازیکنان نداشتیم. وی ضمن گلایه شدید از مسئولین شهری گفت: در این مدت تنها وعده بود که شنیدیم. هفته آینده برای دومین بازی خودمان در لیگ باید به بوشهر برویم که متاسفانه هزینه ای برای این سفر نداریم.

 لازم به ذکر است متاسفانه اداره ورزش و جوانان شهرستان حدود ۱ سال است که رییس ندارد و سرپرست انتخاب شده نیز به علت گرفتاری هر از چند گاهی به مسجدسلیمان می آید و عملاً هیچ گونه نظارتی بر وضعیت ورزش شهرستان ندارد. این در حالی ست که حدود ۶ ماه است گفته می شود قرار است البرز حاجی پور به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به مسجدسلیمان بیاید اما به دلایلی که بر همگان پوشیده است  هنوز این اتفاق نیفتاده است و همین باعث نگرانی اهالی ورزش در مسجدسلیمان شده است که چرا مسئولین از این همه نیروی توانمند مسجدسلیمانی استفاده نمی کنند؟!