1403/06/30 04:34


226
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:35
با حکم مدیرعامل ؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در احکام جداگانه ای مدیر منابع انسانی و رئیس حراست این شرکت را منصوب نمود .

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون طی حکمی حشمت ا... علاسوند را به سمت مدیر جدید منابع انسانی این شرکت منصوب کرد .

وی در این حکم با اشاره به اهم وظایف مدیر منابع انسانی آورده است : نظارت بر حسن اجرای برنامه های پیش بینی شده امور پرسنلی کارکنان- انتصاب و نقل و انتقال کارکنان به منظور دستیابی به اهدف نیروی انسانی - حصول اطمینان از تأمین به موقع نیروی انسانی واجد شرایط متناسب با نیازهای عملیاتی و هماهنگ با برنامه های شرکت اصلی - نظارت و کنترل برنامه ها و دستور العملهای آموزشی کارکنان جهت ارتقاء سطح دانش کار و توسعه مهارت های مورد نیاز آنها - حصول اطمینان از اجرای صحیح مقررات و دستور العمل های جاری پرسنلی واداری به منظور رعایت عدالت پرسنلی با هماهنگی اداره طرح ها ، مقررات و روش های اداری شرکت اصلی از جمله وظایف شما می باشد .

حشمت ا... علاسوندمدیرجدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان متولد 1347 است و 29 سال در صنعت نفت خدمت کرده است . وی لیسانس مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی می باشد پیش از این در واحدهای بهره برداری ، عملیاتی و و امور اداری  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خدمت کرده است . پیش از این مهندس منوچهر بارانی مسئولیت مدیریت منابع انسانی این شرکت را برعهده داشت .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمانهمچنین طی حکم دیگری رئیس اداره حراست این شرکت را منصوب و وظیفه و مسئولیت این قسمت را به آقای امین اله ارشادی محول نمود .

در حکم رئیس جدید اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اهمیت حراست در صیانت از نیروی انسانی بعنوان ارزشمند ترین سرمایه شرکت و همچنین نگهداری و حفاظت ویژه از تأسیسات ، ابنیه ، اموال و دارایی ها ، اسناد و مدارک و تحقق اهداف تولید صیانتی آمده است :

افزایش احساس امنیت در میان کارکنان و اهتمام جدی به صیانت آنان و برخورداری از حسن خلق و رفتار کریمانه در حین انجام مأموریت ها افزایش ضریب حفاظتی در نگهداری از اسناد طبقه بندی شده ،
دارایی ها و تأسیسات شرکت
بهره گیری از فناوری های نوین در حوزه های مأموریتی شناسایی و پیشگیری از بروز مشکلات و فساد در دستگاه اداری آسیب شناسی از اتفاقات و رویه های نامتعارف و ارائه روش های مناسب برای بهبود فرایند در جهت رفع مشکلات از جمله وظایف و مأموریت های شما در این سمت می باشد .

امین اله ارشادی نیز متولد سال 1346 و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت صنعتی می باشد و 28 سال سابقه خدمت در بخش های مختف حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در پرونده کاری خود دارد . پیش از این عبدالرحیم فردی پور سرپرستی اداره حراست این شرکت را برعهده داشت .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که با فعالیت در گستره ای به وسعت 27000 کیلومتر مربع وسیع ترین و در عین حال قدیمی ترین شرکت تولید کننده نفت و گاز کشور محسوب می شود .