1403/06/30 05:42


242
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:36
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قول نداده ام که این تیم در لیگ برتر می ماند،اما تلاش خودرا دراین زمینه انجام خواهم داد.

 به گزارش آسماری نیوز 'بهروز مکوندی' که عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم استقلال خوزستان، در اهواز، با اشاره به وضع بد این تیم در جدول گفت: ماندن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، تنها به من بستگی ندارد، بلکه نیاز به پشتیبانی عوامل مختلف از جمله کادر فنی، بازیکنان ، مدیریت و تماشاگران دارد.


وی اضافه کرد: اعتقاد دارم نباید فقط برای ماندن در لیگ فعالیت کنیم، بلکه نگاهمان باید بالاتر از این باشد.

مکوندی درباره این دیدار نیز گفت: این بازی برای هردوتیم مهم است زیرا هم تیم نفت و هم تیم استقلال خوزستان برای بهبود وضع خود در جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

وی افزود: این مساله سبب خواهد شد تا دو تیم یک بازی هجومی را برای بدست آوردن سه امتیاز این مسابقه در دستور کار خود داشته باشند، لذا پیش بینی می شود شاهد یک بازی خوب از سوی بازیکنان دو تیم باشیم.

مکوندی که از دوهفته پیش هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را بجای باقری نیا به دلیل نتایج ضعیف در دست گرفته ، اظهارکرد: دراین مدت توانسته ایم از نظر روحی و روانی، بازیکنان را برای مسابقات پیش رو مهیا کنیم ، بطوری که تقریبا تزلزل روحی گذشته را فراموش کرده اند.

وی به تعهدات مالی باشگاه در برابر بازیکنان اشاره کرد و گفت:در مدیریت جدید که به تازگی صورت گرفته 30 درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت و بقیه به مرور پرداخت خواهد شد.

دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان ، سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ، تا پایان هفته یازدهم با هشت امتیاز در مکان شانزدهم جدول قراردارد.