1403/06/30 05:12


252
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:37
بهروز مکوندی:
بهروز مکوندی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: تیم ذوب آهن تیمی باسابقه و صاحب شناسنامه در فوتبال کشور است که علیرغم سرمایه گذاری بالا در دوسال گذسته درنتیجه گیری توفیقی نداشته است.
 به گزارش آسماری نیوز بهروز مکوندی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: تیم ذوب آهن تیمی باسابقه و صاحب شناسنامه در فوتبال کشور است که علیرغم سرمایه گذاری بالا در دوسال گذسته درنتیجه گیری توفیقی نداشته است و در فصل جاری نیز جایگاه مناسبی ندارد. اما ما برای بازی فردا به جدول کاری نداریم و علیرغم داشتن مصدومان زیاد محکوم به تلاش برای برد هستیم. من به هیچ فرد و مقامی هیچ قولی درارتباط با جایگاه تیم در انتهای فصل نداده ام اما خودم و همکارانم تمامی تلاش خود را برای ارتقاء‎ ‎جایگاه تیم انجام خواهیم داد. هواداران نباید از کسب ۴امتیاز در دربی های خوزستان راضی باشند کمااینکه من و همکارانم تازمان کسب جایگاه مناسب راضی نخواهیم بود.
وی ادامه داد: درفصل نقل انتقالات به‎دنبال جذب ۲بازیکن شامل دروازبان بلغاری و مدافع برزیلی هستیم. برای جذب بازیکن به سی دی وفیلم بسنده نخواهیم کرد چراکه نفاط ضعف هیچ بازیکنی را درآنها مشاهده نخواهید کرد .