1403/06/30 04:45


255
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:37
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
بهروز مکوندی در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما از نظر نیروی انسانی در مضیقه هستیم و برای یک مسابقه که در پیش داریم مجبور به تغییرات اساسی هستیم و بازیکنان زیادی را جا به جا تا خودمان را برای مسابقه با تیم های خوبی که در لیگ برتر حضور دارند، آماده کنیم.

به گزارش آسماری نیوز بهروز مکوندی در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما از نظر نیروی انسانی در مضیقه هستیم و برای یک مسابقه که در پیش داریم مجبور به تغییرات اساسی هستیم و بازیکنان زیادی را جا به جا تا خودمان را برای مسابقه با تیم های خوبی که در لیگ برتر حضور دارند، آماده کنیم.

 

وی بیان کرد: ما مقابل ذوب آهنی بازی داشتیم که یک تیم شبه ملی بود و بیشتر بازیکنان آن بزرگ بودند. این تیم فوتبال خیلی خوبی دارد و تیم بزرگی است و به نظرم کمی منطقی نیست که جایگاه آن باتوجه به مهره ها و امکاناتی که دارد، این جای جدول باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و خدا را شکر توانستند با تمام مشکلاتی که داریم خوب کار کنند و فکر می کنم اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم در دقایق پایانی گل پیروزی را هم بزنیم، هر چند که قرار نیست در فوتبال تمام توپ ها گل شوند. باید روی نقطه ضعف مان بیشتر کار کنیم. در بازی با استقلال خوزستان هم چنین توپی را در دقایق پایانی از دست دادیم. به هر حال می طلبد که تلاش مان را بیشتر کنیم تا این نقیصه را در آینده برطرف کنیم.

 

وی گفت: به هر حال هم و غم ما این است که در مسابقاتی که در خانه داریم بتوانیم حداکثر امتیاز را به دست آوریم. ما در شهری بازی می کنیم که یار بسیار قوی ای داریم و مردم آن از دقیقه یک بازی از تیم حمایت می کنند و این باعث روحیه تیمی می شود و انتظار داریم که در خانه حداکثر امتیاز را بگیریم، چرا که فکر می کنم نباید خوشحال باشیم که از ذوب آهن یک امتیاز بگیریم، زیرا این تک امتیازها نمی تواند در انتهای فصل به ما کمک کند. تمام تلاش مان را می کنیم که بازی های خانگی مان را ببریم، البته شرایط خیلی سخت است و در پست هایی بازیکن کم داریم و امیدوارم در نیم فصل شرایطی به وجود بیاید که نیروهایی را به تیم مان اضافه کنیم.

 

مکوندی بیان کرد: در نیمه دوم این بازی تلاش مان این بود که توپ و میدان را در اختیار بگیریم و با بازی سازی سعی کنیم که توپ را از دست ندهیم، چرا که می دانستیم اگر به این صورت شود، حریف ضدحملات خیلی خطرناکی را طرح ریزی می کند و فکر می کنم گلی را هم که دریافت کردیم بر اثر اشتباه خودمان بود. در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ، تا حدودی توانستیم بازی مان را به حریف غالب کنیم و موقعیت هایی را هم خلق کردیم و فکر می کنم این اولین بازی ای بود که تیم نفت مسجدسلیمان این قدر به دروازه حریف شوت می کرد. البته هنوز راضی کننده نیست. درکل عملکردمان بد نبود.

 

وی عنوان کرد: خصوصیات بازیکن برای من خیلی مهم است و شاید سوال کنید که چرا در این بازی رضا درویشی را به عقب نیاوردی که باید بگویم درویشی مشکل دارد و احتمالا فردا به تهران می رود و ممکن است هفته آینده هم او را به خاطر عملی که در پیش دارد در اختیار نداشته باشیم و به همین دلیل در این دیدار از او خواسته بودم که از سرعتش در خط حمله حریف استفاده کند، چرا که دفاع های مرکزی حریف کند بودند. تمام فکر و ذهن ذوب آهن نیز این بود که بازی را به کناره ها بیاورد و از کناره ها ارسال داشته باشند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که گل زدن خصیصه ای ذاتی است، گفت: یکسری از بازیکنان که شاید در دنیا فوتبال شان به چشم نیاید، می توانند در یک لحظه توپ را وارد دروازه حریف کنند و این خصلت ذاتی است که می توانند موقعیت شناس باشند. ما هم سعی می کنیم در تمرینات گلزنی را با مهاجمان کار کنیم و این نقیصه را با تمرین بیشتر حل کنیم. به هر حال طبیعی است که باتوجه به این که تیم مان در شرایط خوبی قرار ندارد، این موضوع روی بازیکنان تاثیر منفی بگذارد. البته ما سعی می کنیم با صحبت و کار بیشتر کاری کنیم که تیم مان گل بزند. به جز جام حذفی در چند دیدار است که نباخته ایم که این پیشرفت کوچکی است و انتظارم این است همان طور که نباخته ایم، این موضوع را به پیروزی هم تبدیل کنیم و البته نمی شود انتظار داشت همه چیز تیم در یک مدت کوتاه برطرف شود.

وی بیان کرد: اگر خدای نکرده برخی بازیکنان مان سه کارته و یا مصدوم شوند، واقعا نمی دانم که باید چه کار کنم و از چه نفراتی استفاده کنم ولی چاره ای هم نیست و روزهای سختی در پیش داریم. می دانم که هر روز شرایط از روز قبل سخت تر می شود ولی باید تحمل و تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شود و تیم مان جایگاه خوبی را به دست آورد.

 

مکوندی خاطر نشان کرد: جذب بازیکن خارجی طبق قوانین نقل و انتقالات است. بازیکنی هست که به من معرفی کرده اند که جایی بازی نمی کند و گفته اند که اگر بخواهید می توانید بیایید او را ببینید ولی نگاه اول من به بازیکنانی است که بازی می کنند، چرا که آن هایی که بازی نمی کنند یا تیمی آن ها را نخواسته است یا مشکلی وجود داشته که بازی نکرده اند. هدف من استفاده از بازیکنانی است که در کوران مسابقات باشند. بازیکنانی هم هستند که بازی می کنند ولی حاضر به تست دادن نیستند که این حق طبیعی آن ها است ولی ما باشگاهی نیستیم که 100 هزار دلار یا بیشتر به بازیکنی بدهیم و بعد هم اگر انتخاب مان اشتباه بود، بگوییم موردی ندارد، بلکه ما در مقابل ریالی که می دهیم مسوولیت داریم چرا که سال اولی است که وارد باشگاه های حرفه ای شده ایم و هنوز با یک باشگاه حرفه ای فاصله بسیاری داریم و نمی توانیم ولخرجی کنیم و می توانیم از این 100 هزار دلار برای آکادمی مان هزینه و استفاده بهتری کنیم. به همین دلیل است که در انتخاب بازیکن خارجی خیلی حساس هستیم.

وی عنوان کرد: ما در بخش روانشناسی تیم هم کار می کنیم و نگاه این نیست به دلیل این که من مربی هستم به این مسایل توجهی ندارم. قطعا باید توجه به این مسایل بیشتر شود. انتظارم این است که هر روز که می گذرد، اقدامی به سمت حرفه ای شدن و تفکرات حرفه ای برداریم و این اولین جمله ای بود که در رختکن بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم، البته انتظار هم ندارم که بتوان صد درصد تفکرات حرفه ای را جا بیندازم. به هر حال تیم ما از لیگ یک به برتر آمده است و آن لیگ با لیگ برتر بسیار تفاوت دارد و جا انداختن یکسری مسایل و حتی نوع تمرینات زمان می برد. به هر حال سعی می کنیم مشکلاتی که داریم را یکی یکی حل کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این که قول بدهم که تیم را فلان می کنم حرفی غیر واقع بینانه و در واقع گول زدن مردم است، در حالی که من دوست ندارم کسی را گول بزنم. من تلاشم را می کنم و فکر می کنم تاکنون سعی کرده ام از مجموعه ای که داریم، درست یا اشتباه استفاده کنم. البته سعی کرده ام که درست باشد، هر چند که ممکن است در کارم در برخی جاها اشتباهی هم کرده باشم. تلاش می کنیم که این انگیزه را در بازیکن به وجود بیاوریم که تلاشش را بیشتر کند و گام بزرگ برداریم ولی گام بزرگ برداشتن باید استمرار داشته باشد و باید اگر می خواهیم در لیگ بمانیم حداقل هفت پیروزی داشته باشیم تا خیال مان از ماندن راحت باشد.