1403/06/30 04:32


263
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:38
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما در تیم نفت مسجد سلیمان دنبال جایگزین کردن تفکر پیروزی به جای تفکر شکست و کسب حاشیه امن در جدول هستیم.

 به گزارش آسماری نیوز  بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان، اظهار کرد: سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که دارد، در فوتبال ثمره خوبی داشته و با آینده‌نگری در فوتبال، مجموعه فوتبالی خوبی را برای فوتبال کل کشور ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: سپاهان با پیشینه خوبی که دارد، می‌تواند آینده فوتبال را رقم بزند و با توجه به اینکه من تنها سه هفته بر سر کار آمده‌ام، در این مدت 5 امتیاز کسب کرده‌ایم اما این نتیجه بزرگی نیست و برای تیم ما که در قعر جدول قرار دارد، زمان برای تغییر شرایط نیاز است تا در جدول پیشرفت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: زمین فوتبال محل مبارزه است و ما باید تلاش کنیم که تفکر باخت را از تیم جدا کرده و از بین ببریم و به دنبال ارتقای جایگاه در جدول باشیم.
وی درباره غایبان تیمش در دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: برای این بازی محروم نداریم اما محمود تیغ‌نورد، حامد محمودی و رضا درویشی 100 درصد به این بازی نمی‌رسند و میلاد جعفری نیز احتمالا به این بازی نمی‌رسد.
مکوندی درباره جایگاه تیمش در انتهای فصل خاطرنشان کرد: روز اول هیچ قولی درباره اینکه در پایان فصل چه جایگاهی کسب می‌کنیم، ندادم و تنها آمده‌ام مبارزه کنم تا تیمم از قعر جدول کنده شود و به دنبال جایگزین کردن تفکر پیروزی به جای تفکر شکست و کسب حاشیه امنیت در جدول هستیم.