1403/06/30 05:35


279
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:39
رییس اداره محیط زیست مسجدسلیمان:
نجاتی:هنگامی که شروع به عملیات اجرایی برای احداث این جاده صورت گرفت اداره حفاظت محیط زیست شوشتر جلوی کار را گرفت و در این قضیه نمی توان اداره محیط زیست را مقصر دانست چرا که وظیفه اش را انجام داده است.

 به گزارش آسماری نیوز بهروز نجاتی رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در گفتگو با آسماری نیوز  در رابطه با جلوگیری از ادامه کار احداث جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز در منطقه نفت سفید بدلیل تحت حفاظت بودن این منطقه از لحاظ زیست محیطی اظهار داشت:  منطقه نفت سفید تحت نظارت اداره محیط زیست شهرستان شوشتر است اما با اطلاعاتی که من دارم در این پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان هیچ گونه استعلامی از محیط زیست انجام نداده است.

وی افزود: هنگامی که  پروژه های عمرانی در مرحله مکان یابی و در فاز مطالعاتی قرار دارند باید مجوزهای زیست محیطی را هم اخذ کنند که متاسفانه در این پروژه این مسیر طی نشده است.

وی ادامه داد : هنگامی که شروع به عملیات اجرایی برای احداث این جاده صورت گرفت  اداره حفاظت محیط زیست شوشتر جلوی کار را گرفت و در این قضیه نمی توان اداره محیط زیست را مقصر دانست  چرا که وظیفه اش را انجام داده است.