1403/06/26 23:41


28
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:19
سپرست فرمانداری مسجد سلیمان
متاسفانه، همچنانکه آمار می گوید شهرستان متاسفانه، به لحاظ نرخ بیکاری،جزء شهرستان های نخست در استان و در کشوراست که می طلبد با توجه به پتانسیل موجود،نسبت به بهبودوضعیت اشتغال ،اقدامات ریشه ای تری صورت پذیرد.

 اسماری نیوز:به نقل  از رهیاب نیوز سیدمجیدصالحی درکارگروه اشتغال عنوان داشت: از آنجا که به لحاظ نبود اعتبارات ،مدتی بود که این جلسه با تاخیراتی مواجه گردید، بنا است،با برنامه ریزی مناسب این جلسات بطور مداوم و منظم برگزارشود.

 

صالحی افزود: متاسفانه، همچنانکه آمار می گوید شهرستان مسجدسلیمان به لحاظ نرخ بیکاری،جزء شهرستان های نخست در استان و در کشوراست که می طلبد با توجه به پتانسیل موجود،نسبت به بهبودوضعیت اشتغال ،اقدامات ریشه ای تری صورت پذیرد.

وی گفت:کارخانه آلومنیوم و پتروشیمی زیلائی،جزهمین زیرساخت ها  و بسترهای مناسبی هستندکه می تواند در صورت راه اندازی کمک شایانی به چرخه اشتغال دراین شهرستان نماید که برهمین اساس تلاش های بی وقفه ای ازسوی نماینده محترم و فرمانداری جهت تعیین تکلیف پروژه های مذکور درجریان است که امیدمی رود در آینده ای نزدیک،شاهد ازسرگیری این طرح ها در شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اضافه کرد: فاز2 کارخانه سیمان مسجدسلیمان هم یکی دیگر از پتانسیل ها و ضرفیت ها موجود درشهرستان است که می تواند ما را در این زمینه یاری رساندکه بحمداله باصحبت هایی که درجریان است،بزودی انتظار می رود که شاهد روند شروع به کاروفعالیت این طرح نیزدرسطح شهرستان ودربخش گل گیرباشیم.

صالحی معظل بیکاری رامسئله ملی وکشوری دانست،که رفع آن دراین شهرستان رامبتنی برتعامل سازنده ودرایت همه مسئولین وشهروندان دانست.