1403/06/30 07:24


281
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:39
اختلافاتی که فقط به زیان مردم است
امروز در حالی که نقشه بردار کارخانه آلومینیوم برای انجام کار خود به زمینی که از قبل برای کارخانه آلومینیوم در نظر گرفته شده بود مراجعه می کند از سوی پرسنل پتروشیمی از کار وی جلوگیری می شود.

 به گزارش آسماری نیوز  سالهاست که مردم مسجدسلیمان و علی الخصوص جوانان این شهر که با آمار بیش از چهل درصدی بیکاری دست و پنجه نرم می کنند در انتظار راه اندازی کارخانه  آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان هستند  که طی چند ماه اخیر با تلاش مسئولین  شهرستان و استان  مشکلات این پروژه ها  تا حد بالایی مرتفع گردیده است .

اما امروز در حالی که نقشه بردار کارخانه آلومینیوم برای  انجام کار خود به زمینی که از قبل برای کارخانه آلومینیوم در نظر گرفته شده بود مراجعه می کند از سوی پرسنل پتروشیمی از کار وی جلوگیری می شود.

یکی از مدیران کارخانه  آلومینیوم سازی مسجدسلیمان در گفتگو با آسماری نیوز اظهار داشت : از شب گذشته مسئولین شرکت پتروشیمی جلو کار را گرفته اند. وی دلیل این کار را اختلاف نظر در ارتباط با محدوده زمین خریداری شده اعلام کرد  در حالی که محدوده زمین شرکت آلومینیوم براساس نقاط مشخص نقشه رسمی  کاملاً مشخص شده است و شرکت آلومینیوم با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال زمین را با سند رسمی  از شرکت شهرک های صنعتی خریده و سند مالکیت آن به نام شرکت آلومینیوم کاوه صادر شده است و ما در محدوده مشخص شده زمین خودمان قصد انجام کار را داریم.

وی ضمن گلایه از وضع موجود افزود:  در حالی که بنیاد مستضعفان  آماده است تا با پرداخت اعتبار هرچه زودتر عملیات احداث این کارخانه را اغاز کند  آیا ما برای کار در زمین خودمان باید از کسی اجازه بگیریم .

متاسفانه بروز چنین اختلافاتی  نتیجه ای جز ضرر برای شهر و مردم مسجدسلیمان نخواهد داشت و امید است تا مسئولین استان و شهرستان با جدیت بیشتری نسبت به رفع این مشکلات جزیی  اقدام نمایند.