1403/06/30 07:29


285
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:39
سرمربی نفت مسجد‌سلیمان:
بهروز مکوندي در حالي که از پيروزي تيمش مقابل ملوان خوشحال بود اعلام کرد شانس آورده‌اند که با وجود مصدوم و محروم زياد توانسته‌اند اين ديدار را به نفع خود پايان دهند.

به گزارش آسماری نیوز   سرمربي نفت بعد از پيروزي 3 بر دو تيمش مقابل ملوان در کنفرانس حاضر شد و به تشريح شرايط بازي پرداخت.

مکوندي در ابتدا با تسليت درگذشت غلامحسين مظلومي به جامعه ورزش درباره اين ديدار گفت: بازيکنان محروم و مصدوم زيادي داشتيم و روي نيمکت هم بازيکناني حضور داشتند که تاکنون سابقه بازي در ليگ سه را هم نداشتند و از تيم‌هاي پايه اضافه شده بودند.

وي ادامه داد: با اين حال خيلي شانس آورديم که با وجود 10 نفره شدن، نيمه اول را بدون گل خورده به رختکن رفتيم و به نظرم در اين نيمه اصلا نمايش خوبي ارائه نداديم.

وی در مورد داور مسابقه گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. البته دروازه‌بان ما مستحق کارت قرمز بود اما داور می‌توانست در یک صحنه با ما مهربان‌تر باشد و به نظرم باید گلر حریف را هم اخراج می‌کرد. با این حال اعتراضی نمی‌کنم چون داور هم مثل مربیان می‌تواند اشتباه کند؛ اما مهم این است که این اشتباهات عمدی نباشد. همانطور که ما در نیمه اول بد بودیم داور هم می‌تواند بد باشد اما وقتی تیم‌ها روز به روز بهتر می‌شوند انتظار است تا داوران هم پیشرفت کرده و هر روز بهتر از گذشته شوند.

مکوندي در ادامه با حساس دانستن اين بازي گفت: فشار زيادي روي بازيکنان تيمم وجود داشت و آنها با نزديک‌ترين رقيب‌شان در جدول رده‌بندي رقابت داشتند. به همين منظور ترجيح داديم پيش از بازي از روانشناس براي بازيکنان استفاده کنيم و خوشبختانه اين مساله با استقبال آنها هم مواجه شد و در روحيه‌شان تاثير مناسبي داشت.

سرمربی نفت مسجد‌سلیمان افزود: من مورینیو نیستم و بازیکنانم نیز بازیکنان تیم ملی نیستند وقتی هم ندارم مجبورم با همین نفرات بازی کنم. در همین شرایط تماشاگر از دقیقه 10 شعار می‌دهد فلان بازیکن را بیرون بکش اما باید چه کسی را جایگزین او کنم؟ من هم دلم می‌خواهد بهترین بازیکنان ایران را داشته باشم اما مطمئن باشید بازیکن معمولی هم به اینجا نمی‌آید. با فرشید طالبی صحبت کردیم گفت اولویتم خارج است اما 6 ماه است که هیچ جا بازی نمی‌کند. همه می‌گویند نفت در آستانه افتادن است و اگر به این تیم برویم از اعتبارمان کاسته می‌شود.

وي در ادامه گفت: در اين بازي قصد داشتيم از ارسال‌هاي ملوان جلوگيري کنيم که تا حدودي هم موفق عمل کرديم اما متاسفانه هر دو گل ملوان روي همين ارسال‌ها به ثمر رسيد. جا دارد از روحيه جنگندگي و مبارزه‌طلبي بازيکنانم تشکر کنم و آنها قهرمان واقعي بودند که با وجود 10 نفره شدن هيچ وقت پا پس نکشيدند.

خبر بد براي هواداران نفت جايي بود که مکوندي اعلام کرد مهاجم گلزن اين تيم در نيم فصل قصد جدايي از زردپوشان را دارد: بايد اينجا اعلام کنم که ميلاد سليمان فلاح از تيم جدا شده و در نيم فصل دوم در کنارمان نخواهد بود. او مشکل خانوادگي دارد و به همين دليل از نفت جدا خواهد شد. 

مکوندي مصدوميت را دليل نيمکت نشيني سانتوس در اين ديدار اعلام کرد و گفت: سانتوس مصدوميت بود و پزشکان اعلام کردند نبايد در اين ديدار به ميدان برود و خودش اعلام آمادگي کرد در اواسط بازي به زمين برود وگرنه کدام مربي عاقلي او را روي نيمکت مي‌نشاند. خيلي خوشحالم که او با حضورش در زمين تاثير خوبي گذاشت و زمينه ساز پيروزي تيم شد.

وي در پایان گفت: بعد از 10 نفره شدن و با توجه به نيمکت خالي تيم، مجبور شدم کمي دست به عصا تعويض کنم. ما در اين بازي دو بازيکن مصدوم در زمين داشتيم که بارها درخواست تعويض کردند اما بضاعتي براي جايگزيني‌شان نداشتيم.