1403/06/30 07:25


287
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:39
فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان:
سرهنگ جوانی: بسیج تشکیل شده از افرادی است که بدون هیچ چشم داشتی و فقط با هدف اجرای فرمان الهی به میدان می آیند و خود را به خطر می اندازند.

 به گزارش آسماری نیوز سرهنگ علی جوانی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان صبح امروز در مراسم  صبحگاه دومین روز از رزمایش الی بیت القدس  ضمن خیر مقدم به بسیجیان و مسئولان حاظر در صبحگاه  اظهار داشت : از همه بسیجیان که در این رزمایش حضور یافتند تا در جمع یکدیگر بتوانیم  آمادگی رزم خود را برای مقابله با اهداف شوم دشمنان و  ایجاد امنیت و آسایش در میهن  عزیزمان  حفظ کنیم تشکر می کنم.

وی افزود: سلام و رحمت الهی بر امام راحل (ره) که ادامه دهنده رسالت امام حسین (ع)  بودند و  بعد از چندصدسال  راه عزت و شرف را به جامعه امروز بشری نشان دادند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج افزود: هر روزی که برادر یا خواهری با محوریت برنامه های بسیج تلاشی انجام دهد روز بسیج است, هفته بسیج یادآور رشادت ها و شهادت طلبی های است که  یاران امام (ره) در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

سرهنگ جوانی اضافه کرد : بسیج تشکیل شده از افرادی است  که بدون هیچ چشم داشتی و فقط با هدف اجرای فرمان الهی  به میدان می آیند و خود را به خطر می اندازند.

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان  با اشاره به اهداف  برگزاری این رزمایش افزود: هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد آمادگی رزم و حفظ انسجام و سامان دهی بسیجیان و ارایه توضیحات آموزشی و اجرای عملی این آموزش ها است.

سرهنگ جوانی افزود: آموزش هایی که در روز دوم این رزمایش اجرا خواهند شد عبارتند از اجرای آتش و حرکت ,کمین و ضد کمین ,دفاع از کوی و برزن ,عملیات پدافند غیر عامل و امداد و نجات در بمباران هوایی  که توسط گردان های بیت المقدس و کوثر اجرا خواهد شد.