1403/06/30 07:18


293
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:40
فرماندار مسجدسلیمان خبر داد
گوروئی: هرگز اجازه نخواهیم داد که هیچ خللی در ایجاد این دو کارخانه بوجود بیاید.

 به گزارش آسماری نیوز پس از بازدید معاون عمران ومحیط زیست سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران  و مسئولان مربوطه استانی از شهرک صنعتی شماره دو مسجدسلیمان واقع  در منطقه زیلایی جلسه ای در استانداری  خوزستان  با حضور مدیران کارخانه پتروشیمی و آلومینیوم جهت بررسی و رفع  مشکل اختصاص زمین به کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برگزار گردید.

 علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان که در این جلسه حضور داشت در نشستی با خبرنگاران در رابطه با نتیجه این جلسه اظهار داشت :  در جلسه ای که در اهواز پیرامون  بررسی و رفع مشکل اختصاص زمین به کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برگزار شد  خوشبختانه توافق خوبی جهت اختصاص زمین به کارخانه آلومینیوم صورت گرفت.

 

وی افزود : مبنای این توافق بر اساس  مصوبات جلسه ای است که مدتی پیش با حضور دکتر مقتدایی  استاندار محترم خوزستان  در فرمانداری  مسجدسلیمان تشکیل شد و بازدید میدانی که  معاونین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از شهرک صنعتی شماره دو مسجدسلیمان داشتند  بود.

گوروئی ادامه داد: در متن این توافق آمده است که با حفظ حریم چاه دومده (براساس حریمی که در جلسه با حضور استاندار تعیین شده است)  زمین مورد نیاز کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان  به طول 2100متر و عرض 1200متر به کارخانه آلومینیوم واگذار شود که  طرفین نیز این توافق را پذیرفتند.

فرماندار مسجدسلیمان افزود: مبانی کار ما بر تعامل است  و هرگز اجازه نخواهیم داد که هیچ  خللی در ایجاد این دو کارخانه  بوجود بیاید.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در پایان ضمن تشکر از رسانه های شهرستان در پیگیری این موضوع تاکید کرد : اعتقاد من بر این است که مجموعه رسانه های مسجدسلیمان می تواند کمک حال خوبی برای دولت در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات شهر باشد.