1403/06/30 08:31


302
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:40
اولين باخت مکوندي در مسجد سليمان
مربي تيم نفت مسجد سليمان گفت: در مجموع 90 دقيقه ما دو موقعيت به تيم سايپا داديم که آنها نيز از اين موقعيت‌ها استفاده کردند و به ما گل زدند.

به گزارش  آسماری نیوز در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نفت مسجدسلیمان میزبان سایپا کرج بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی پایان یافت.


نفت مسجدسلیمان  امروز در حالی به مصاف سایپا رفت که چند ساعت قبل از شروع بازی بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و نتوانست در این بازی روی نیمکت نفت بنشیند.

 

تک گل این بازی  در دقیقه دوم روی اشتباه مدافع نفت در محوطه جریمه  حکیم نصاری را صاحب توپ کرد که او با شوتی محکم دروازه نفت را باز کرد.

عیسی هندیجانی مربی تیم نفت مسجد سلیمان با حضور در نشست خبری اظهارداشت: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که برای مکوندی پیش آمده بود امروز نتوانستیم در خدمت او باشیم، بچه‌های ما در طول 90 دقیقه تنها 2 موقعیت به تیم سایپا دادند که آنها نیز از این موقعیت توانستند استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: ما در طول بازی کلاً اختیار این دیدار را در دست داشتیم اما سایپایی‌ها از دو موقعیتی‌ که به دست آوردند استفاده کردند و به گل رسیدند.

نفت مسجدسلیمان با این باخت خانگی در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی جای گرفت.

اسامی بازیکنان:


نفت مسجدسلیمان: رضا محمدی، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، حمزه حدادی(76 محمد مدملیسی)، جلال عبدی، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، میلاد جعفری، ستار دراجی(70 علی کیانی فر)، فرزاد محمدی و دوس سانتوز

سرمربی: بهروز مکوندی

 

 

 

سایپا: محمد رضا اخباری، مجید ایوبی، حامد شیری، مسیح زاهدی، وحید محمد زاده، ابراهیم صادقی، حکیم نصاری(91 علی قلی زاده)، محمد نزهتی(69 ماهان رحمانی)، روزبه شاه علی دوست، میلاد میداوودی(79 کاوه رضایی) و مجتبی رمضانی

سرمربی: مجید جلالی