1403/06/30 08:40


305
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:41
حجت الاسلام امینی:چرا تیم نفت باید کمبود مالی داشته باشد که برای 35 میلیون تومان دچار مشکل شود؟

 به گزارش آسماری نیوز حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجدسلیمان یک روز پس از باخت خانگی نفت مسجدسلیمان  در مقابل سایپا البرز  با اشاره به علاقه ی شدید مردم بویژه جوانان شهر که بدلیل نداشتن شغل و تفریح مناسب در مسجدسلیمان   تنها دلخوشی شان این تیم است از مسئولین وزارت نفت خواست توجه جدی به تیم نفت داشته باشند.

 

ایشان با اشاره به تجمع هواداران بعد از بازی روز گذشته مقابل درب استادیوم  افزود :اگر چه تا حدودی به آنها حق می دهم ولی اجازه بدهید تجمعات و اعتراضات در چارچوب قانون باشد و   اگر لازم باشد  خودم اطلاعیه خواهم داد و مانند سریال سرزمین کهن همه با هم به صورت قانونی اعتراض خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه ی مسجدسلیمان در بخش دیگری از صحبتهایشان خطاب به مسئولین نفت ابراز داشت :  آیا تیم نفت تهران هم مانند ما مشکل مالی دارد؟ چرا وزارت نفت عوارض حاصل از چاه های نفت را به شهرداری مسجدسلیمان پرداخت نمی کند؟ چرا تیم نفت باید کمبود مالی داشته باشد که برای 35 میلیون تومان دچار مشکل شود؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان  در پایان  ابراز  امیدواری کرد تا  مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان  با مساعدت مسئولین نفت حل شود.