1403/06/30 08:28


308
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:41
یادداشت:
مربی مظلومی که با دست خالی این تیم را لیگ برتری کرد در کمال نامهربانی و بی انصافی کنار گذاشته شد و در میان دور باطل انتخاب سرمربی گیر افتادیم و آخرش کسی آمد که چندان دور از ذهن نبود.

 آسماری نیوز /مسلم سمالی : از کجا شروع کنیم؟؟باخت های نفت دیگر شده عادت تلخ هفته هایمان!!تیمی که برای ما فقط فوتبال بازی نمی کند،آرزوهای ناکام نسل های پیر و جوان این شهر را در پشت سر دارد و دلهره های پاک مردم یک شهر.

روزی که به لیگ برتز صعود کردیم تا چند ساعت در شوک بودیم،لیگ برتری که با آن همه جنجال هایش هفته ها ما را جلوی تلویزیون میخ کوب می کرد حالا خیلی نزدیک بود به اندازه سوار شدن به تاکسی و رفتن به استادیوم پیر همین شهر خودمان.حسرتی که سالیان به دل داشتیم حالا شده بود رویای ممکن،چقدر شادی کردیم،چقدر داد زدیم و چقدر خوب بودیم.....

اوایل همه چی خوب بود،قول های رنگین می دادند آنهایی که می توانستند کاری بکنند و آنهایی که نمی توانستند. چقدر بنرهای ریز و درشت....

اما حمایت در عمل به کجا کشید؟؟مربی مظلومی که با دست خالی این تیم را لیگ برتری کرد در کمال نامهربانی و بی انصافی کنار گذاشته شد و در میان دور باطل انتخاب سرمربی گیر افتادیم و آخرش کسی آمد که چندان دور از ذهن نبود.

حالا دیگر همه نگران بودیم و شروع لیگ نشان داد این نگرانی چقدر بجا بود.باخت ها و نا امیدی ها شروع شد ولی آقایان چه کردند؟؟هر جا که وقت مصاحبه پیدا می کردند با افتخار از کم هزینه بودن صحبت می کردند همانهایی که حالا روزه ی سکوت گرفته اند!!دوستان پر ادعا،افتخارتان پیشکشتان تیم ما را زنده نگه دارید.آیا پس از صد سال استفاده از  منابع نفتی این شهر نوبت به خودمان نرسیده است.اگر لوله های انتقال نفت زبان داشتند بر مظلومیت ما شهادت نمیدادند؟؟

دوستان خوش خیال، ما که از شما چیزی نمی خواهیم،فرودگاهتان و پتروشیمی و راهها و آلومینیوم و بقیه وعده های سرخرمنتان برای خودتان،تیم ما را نجات دهید.

آیا ما به اندازه تیم صدر نشین و هم نام خودمان نیستیم که خیلی از ستاره های ریز و درشت همین لیگ را با مبلغ هنگفت خرید،چرا وقتی اسم بی پولی می آید باز هم مردم مظلوم این شهر باید باید تاوان بدهند.سقوط نفت یعنی سرخوردگی همین هواداران پرشور که خیلی ها آرزوی داشتنشان را دارند از جمله همین تیم نور چشمی وزارت نفت در تهران.دوستان اگر حالا فرصت را از دست بدهیم سقوط نفت در همین نزدیکیست و شکستن دل مردم  یک شهر غبار گرفته. و چه بهتر که مدیران محلی خودمان به جای مصاحبه در رسانه ها و انداختن نامشان بر زبان و توپ و تشر زدن های کاغذی کمی عملگرا باشند.

ولی هنوز یک سوال در ذهن من پابرجاست و اینکه چاههای نفت تهران کجاست؟؟