1403/06/30 07:27


311
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:41
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان:
حسینی: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار همه شما متولی امور هنری و فرهنگی شهرستان است و با کم ترین نیرو خطیر ترین وظیفه را بر عهده دارد چرا که با فرهنگ جامعه و امور هنری به صورت مستقیم ارتباط دارد.
به گزارش آسماری نیوز  بیژن حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان سخنان خود را با فرمایش مقام معظم رهبری که می فرماید: فرهنگ اکسیژن است آغاز کرد و گفت: چقدر زیبا مقام معظم رهبری فرموده اند که فرهنگ اکسیژن اسنت و امسال را سال فرهنگ نامگذاری نموده اند.
 
وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار همه شما متولی امور هنری و فرهنگی شهرستان است و با کم ترین نیرو خطیر ترین وظیفه را بر عهده دارد چرا که با فرهنگ جامعه و امور هنری به صورت مستقیم ارتباط دارد.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را حمایت، هدایت و نظارت دانست و گفت:
این وظیفه ی مهم بر دوش چند نفر در اداره ارشاد قرار دارد وی ضمن تشکر از زحمات رؤسای قبلی این اداره گفت: در بدو ورود من به اداره به دلیل ضعف مسائل مالی و نبود امکانات تنها دو الی سه انجمن فرهنگی و هنری ما فعال بود اما به لطف خداوند وتلاش دوستان در حال حاضر حدود ده انجمن را فعال کرده ایم.
 
حسینی ۲۵ جلسه با انجمن های فرهنگی، هنری شهرستان، برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برگزاری همایش ادبی وارگه به صورت منطقه ای، همکاری و مشارکت در صدور مجوز برگزاری جشن های نوروزی، اعزام گروه نمایشی به جشنواره تئاتر خیابانی باغملک، برگزاری همایش بزرگ بانوی ایل بی بی مریم بختیاری را بخشی از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان دانست و گفت: در برگزاری همایش بزرگ بی بی مریم بختیاری بسیاری از ادارات قول همکاری داده بودند که متاسفانه به جز یکی دو اداره بقیه به تعهدات خود عمل نکردند و بدهی سنگینی را به این اداره تحمیل نمودند. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از همه مسئولین درخواست نمود در سال فرهنگ، همکاری خود را با این اداره بیشتر نمایند.
 
 
منبع:باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان