1403/06/30 08:33


312
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:41
فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری:
گوروئی:امسال در دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه مهم آب درمانی گل گیر، بیمارستان نمره ۲ و مجتمع ورزشی کارگران خواهیم بود.

جلسه شورای اداری شهرستان با حضورمهندس میرانی قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، مدیران شهرستان و اصحاب رسانه برگزارشد.

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه  علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: به لطف خداوند و تلاش همه مدیران و دلسوزان فضای خوب کار، تلاش و همدلی در شهرستان به وجود آمده که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

وی گفت: امسال در دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه مهم آب درمانی گل گیر، بیمارستان نمره ۲ و مجتمع ورزشی کارگران خواهیم بود.

گوروئی  با بیان این که صنعت گردشگری می تواند وضعیت اشتغال را از وابستگی به نفت خارج کندگفت: پروژه آب درمانی گل گیر در این راستا تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 


فرماندار مسجدسلیمان درخصوص بیمارستان نمره ۲ با اشاره به نام این بیمارستان که ۲۲بهمن می باشد افتتاح آن را همزمان با دهه فجر نوید بخش خواند و از کلیه دستگاه هایی که با تعاملات درون بخشی با شبکه بهداشت شهرستان همکاری داشتند تشکر و از برنامه ریزی شبکه بهداشت و درمان جهت افتتاح این پروژه قدردانی کرد.

 

رییس شورای تأمین مسجدسلیمان همچنین افتتاح مجتمع ورزشی کارگران در ایام الله دهه فجر را یکی دیگر از پروژه ها برشمرد و یادآور شد که این پروژه نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب در زمینه ورزش خواهد داشت و از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست تا این پروژه را تادهه فجر امسال آماده بهره برداری نماید.

 

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: امروز توجه ویژه و حمایت دکتر مقتدایی استاندارمحترم به مسجدسلیمان به ویژه در بحث راه اندازی فرودگاه با اختصاص ۲۰میلیلرد تومان خود یکی از نشانه های تلاش دولت تدبیر و امید برای برون رفت از مشکلات مسجدسلیمان است.

 


فرماندار با تذکری به شرکت بهره برداری نفت و گاز در خصوص مسائلی همچون طرح جابجایی مناطق آلوده و پاکسازی مناطق تخلیه شده، ضمن حمایت از تیم نفت، خواستار تعیین تکلیف حرائم و پروژه های عام المنفعه نفت و رفع مشکلاتی که برای شهروندان در این زمینه به وجود آمده شد.

 وی با اشاره به همایش نماز گفت: اولین بار است که دولت با این حجم در برنامه نماز ورود کرده که منشاء خیر می باشد و از همه دست اندرکاران ضمن تشکر خواست حضوری پررنگ در همایش نماز داشته باشند.

 


مهندس گوروئی با تذکری جدی به اداره صنعت ، معدن و تجارت خواستار نظارت بر اصناف علی الخصوص صنف خبازان شد.

 رییس شورای آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی مدارس شهرستان از همه دستگاههای اجرایی خواست در این امر آموزش و پرورش را یاری کنند تا سطح کیفیت آموزش در شهرستان ارتقاء یابد که نتیجه آن را همه شهروندان مسجدسلیمان حس خواهند کرد.

 

 فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود با بیان این که رسانه های شهرستان یکی از قوی ترین  مجموعه های رسانه ای استان  هستند از صداقت و همراهی خوبی که در خصوص رفع مشکلات شهرستان دارند تشکرکردند و از مدیران خواستند از ظرفیت رسانه های شهرستان حداکثر استفاده را ببرند. وی در آخر ضمن یادآوری تکریم ارباب رجوع گفت: مردم مسجدسلیمان  مردم فهیم هستند و وقتی ببینند مدیرانشان دلسوزانه در مسیرشان گام برمی دارند همراهی خواهند کرد.