1403/08/01 12:48


32319
تاریخ انتشار: 1395/06/22 23:53
آیت الله محسن حیدری:
عضو مجلس خبرگان رودخانه کارون را سرمنشاء حیات خوزستان دانست و تصریح کرد: مدیران نباید بخاطر تمدید چند روزه حکم مدیریت خود در مقابل فاجعه انتقال آب کارون سکوت کنند.
آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز عید قربان که در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد اظهار کرد:انتقال آب از سر شاخه رودخانه های خوزستان این استان را به بیابان تبدیل می کند.
 
این عضو مجلس خبرگان رودخانه کارون را سرمنشاء حیات خوزستان دانست و تصریح کرد: مدیران نباید بخاطر تمدید چند روزه حکم مدیریت خود در مقابل فاجعه انتقال آب کارون سکوت کنند.
 
وی افزود:وضعیت آب و فاضلاب غیرقابل قبول است و مشکلات حیاتی برای مردم به ویژه در مناطقی همچون ملاشیه، عین 2، کوت عبدالله و منبع آب ایجاد کرده است.
 
آیت الله حیدری با بیان اینکه باید راه علاجی برای ساماندهی شبکه های آب و فاضلاب این شهرستان ها اجرا شود تاکید کرد: مدیران استانی ناتوان از حل اساسی این مشکل اند و اجرای طرح های آب و فاضلاب یک عزم ملی می طلبد که جز با کمک دولت انجام نمی شود
 
 
وی در رابطه با قرارداد FATF گفت: درباره این قرارداد مخالف و موافق وجود دارد. معیاری که در این زمینه می شود ارائه داد موضوع استقلال همه جانبه ملت ایران است. بر اساس آیه نفی سبیل هرگونه سلطه نفی می شود. اگر این معاهده کوچکترین خدشه ای به استقلال ملت ایران وارد کند هیچ ارزشی ندارد. اگر این موضوع توسط ولی امر مسلمین تایید شود هیچ اشکالی ندارد. ملاک این معاهده استقلال است.