1403/06/30 08:14


329
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:42
قطعی‌ها برای کاربران اعصاب نمی‌گذارد
بررسی سرعت اینترنت در مسجدسلیمان نشان دهنده افت شدید سرعت می باشد, سرعت دانلود در خطوط پرسرعت گاهی به یک سوم استاندارد می رسد که دلیل این افت سرعت مشخص نیست.

 به گزارش آسماری نیوز  وضعیت اینترنت  در مسجدسلیمان اکثر  اوقات شرایط بسیار بدی را به خود می گیرد و حسابی صدای کاربران را به نشانه اعتراض بالا می برد؛ کاربرانی که عمدتا اداری، دانشجو و دانش آموز هستند.

بررسی سرعت اینترنت در مسجدسلیمان  نشان دهنده افت شدید سرعت می باشد. سرعت دانلود در خطوط پرسرعت  گاهی به یک سوم استاندارد می رسد که دلیل این افت سرعت مشخص نیست.

این افت سرعت و قطعی  مکرر  امروز (دوشنبه 1393/10/1) به اوج خود رسیده و از ساعات ابتدایی امروز کابران اینترنت شاهد افت شدید سرعت و قطعی مکرر هستند.

انتظار می رود مسئولان مربوطه  این مساله را پیگیری و حقوق از دست رفته کاربران اینترنتی را از مخابرات و شرکت های ارایه دهنده اینترنت پس بگیرند.

کیفیت بسیار نامناسب اینترنت مخابرات مسجدسلیمان  ، عدم پاسخگویی نماینده  شرکت های اینترنتی، قطع و وصل شدنهای مکرر اینترنت مخابرات و پاسخگو نبودن مسئولین مربوطه از مهمترین مشکلات مشترکین اینترنت  در مسجدسلیمان است.

گفتنی است که اعتراض کابران تنها به اختلال و افت سرعت در خطوط ADSLنبوده و کابران اینترنت موبایل هم نسبت به کیفیت سرویس ارایه شده از سوی اپراتورهای خود معترض هستند.