1403/06/27 00:07


33
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:19
خطبه های نماز جمعه شهرستان
اداراتی که به شهرداری بدهی دارند هرچه زودتر بدهی خود را به شهرداری پرداخت کرده تا به مشکلات شهری بهتر رسیدگی شود

آسماری نیوز  

حضرت حجت الاسلام امینی در ابتدای خطبه خود عرض  تسلیت  کردند سالگرد شهادت امام حسن عسگری را به  پیشگاه امام زمان (عج )که فرزند و وارث اوست.ایشان امام عسگری را امام زهد و تقوا خواندند وهمچنین همه را به شعار امام حسن عسگری که خداگویی و پرهیز کاری است دعوت کردند.همچنین اغاز امامت امام زمان را تبریک گفتند و دعا کردند که انشاالله سال اینده زیر پرچم امامت امام زمان باشیم و ایشان به غیبت خود پایان داده باشند.

ایشان فرمودند که در روایت هست که ایرانیان نزدیک ترین افراد به امام زمان اند و چارچوب فرماندهان سپاه امام زمان فرماندهان فارس هستند.همچنین پیشاپیش ولادت پیامبر و همچنین هفته وحدت را تبریک گفتند.

اقای امینی به صحبت های بسیار مهم  دیروز مقام معظم رهبری در جمع مردم قم بمناسبت  سالگرد قیام مردم قم اشاره کردند که مذاکراه هسته ای نتیجه نداد و دولت آمریکا دشمنی اش با ملت ایران و مسلمانان برای همه روشن شد. و گرچه ما باز هم اهل مذاکره ایم و همیشه اهل منطق بوده ایم.

حجت الاسلام امینی ضمن یاد کردن از شهید علیمردان خان بختیاری سردار ظلم ستیز و آزادیخواه بختیاری اشاره ای  به مراسم آیین افتتاح تاتر علیمردان خان بختیاری کردند که روز چهارشنبه در فرهنگسرای جوان  با حضور مسیولین و مردم برگزار شد و از همه عزیزانی که برای زنده کردن یاد این شهید تلاش میکنند تشکر کردند و فرمودند که امثال بهنام محمدی و علیمردان خان میتوانند  اسطوره والگوی  واقعی ما و جوانان ما باشند در مقابل الگوهای تو خالی و پوشالی شرقی و غربی که حتی وجود هم ندارند.

ایشان علاوه برتشکر از  اعضای شورای شهر عرض تبریک کردند  به اقای حیدری که بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شدند  فرمودند که به ایشان گفتم شهر ما شهر هزار گره است  شهری پر از مشکلات  اعم از مشکل ترافیک ,مشکل نظافت شهری و وضعیت نابسامان آسفالت خیابانهای شهر و با توجه به نزدیک بودن عید نوروز خواستار فکری برای حل مشکل ترافیک  از سوی نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی شدند.

همچنین از اداراتی که به شهرداری بدهی دارند خواستند که هرچه زودتر بدهی خود را به شهرداری پرداخت کرده تا به مشکلات شهری بهتر رسیدگی شود . از جمله این بدهی ها بدهی4میلیاردی اداره تامین اجتماعی به شهرداری است که این بدهی را فقط بدهی به شهرداری ندانستند بلکه بدهی به 130هزار شیعه مسجدسلیمان است.

حجت الاسلام امینی ضمن تشکر از خانم معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست فرمودند که خانم ابتکار گفتند که مردم مسجدسلیمان با توجه  به وجود چاههای زیاد نفت و گاز در این منطقه حقوق ویژه ای در آلودگی هوا و آلایندگی ها دارند و خواستار تامین حقوق از دست رفته مردم در این زمینه شدند.

اقای امینی ضمن تشکر از فرمانداری ,اداره راه و ترابری و هلال احمر برای حضورسریع و بموقع درحادثه ریزش کوه  چند شب پیش در جاده مسجدسلیمان به اهواز که باعث مسدود شدن جاده شده بود فرمودند که امیدواریم هرچه سریعتر جاده جدید مسجدسلیمان به اهواز که مصوب ملی هم میباشد و بسیار موثر برای شکوفایی منطقه مسجدسلیمان  , اندیکا و بازفت و همچنین  دسترسی  بهتر به استان چهارمحال بختیاری میباشد اماده بهره برداری شود.

در پایان ضمن تشکر از همه مسیولین شهری وهمچنین نماینده محترم اقای دکتر جلیلی  خواستار پیگیری این عزیزان  برای گرفتن حق مردم در سفر پیش روی ریاست محترم جمهوری به استان خوزستان شدند.

20/10/1392