1403/06/30 07:04


330
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:42
خط و نشان شهرداری برای زمین خواران
واحد اجراییات شهرداری مسجدسلیمان از ساخت و ساز غیر مجاز و زمین خواری افراد سودجو در منطقه هشت بنگله جلوگیری کرد.

 به گزارش آسماری نیوز اجرای قانون گاهی سخت است اما اگر پایانی بر بیقانونی باشد به سختیاش میارزد، مثل تخریب ساخت و سازی که بیتوجه به توصیههای قانونی توسط برخی افراد بنا شده است.

این برخورد قاطع شاید خط بطلانی باشد بر تفکراتی که تصور میکنند قانون با آنها مماشات میکند اما انتظاری جز این از دستاندرکاران قانون برای برخورد با متجاوزان به قانون نمیرود.

 

اخیرا مشاهده شده بود که عده ای افراد سودجو و فرصت طلب با تخریب  تپه های منطقه هشت بنگله قصد تصرف این اراضی که جز منابع طبیعی هستند را داشتند که خوشبختانه با اقدام به موقع اجراییات شهرداری مسجدسلیمان از ادامه کار این افراد جلوگیری بعمل امد.

 

رسول بنام رییس  واحد اجراییات شهرداری مسجدسلیمان در این رابطه به آسماری نیوز گفت : جلوی کار این افراد متخلف گرفته شده و ماشین آلات   آنان نیز به پارکینگ منتقل شده است.

وی افزود : وظیفه شهرداری فقط جلوگیری است و باید زمین شهری و منابع طبیعی پیگیر این قضایا بوده  و با شکایت از این افراد  از اجراییات شهرداری بخواهند تا جلوی کارشان گرفته شود اما متاسفانه روال کار برعکس شده و ما خودمان از طریق گزارشات مردمی جلوی کار این متخلفان را می گیریم.

وی با تاکید بر اینکه زمین خواری جرمی بزرگ محسوب می شود افزود : مکاتبات زیادی با زمین شهری  در خصوص معرفی زمین خواران انجام داده ایم  اما متاسفانه جوابی به مکاتبات ما داده نشده است.