1403/06/30 08:53


344
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:43
مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور
احسان قاضی : بازی خوب حریف و ضعف بدنی ما در نیمه دوم عامل اصلی شکست تیممان بود.

 به گزارش آسماری نیوز در  هفته اول از  مرحله دوم  مسابقات لیگ دسته سوم کشور نفتون مسجد سلیمان میهمان تیم شهرداری اراک بود . نارنجی پوشان در این بازی با ترکیب رضا پورعباسی،موسی شهبازی ، مسلم فارسونی (کاپیتان)آرمان شفیعی ، علی خدامرادی ، علی مردانی ، سام سلیمانی ، محمد پورعباس ، علی شکری ، مصطفی شکری و سجاد جباری پا به میدان مسابقه گذاشتند.

تیم شهرداری اراک در این دیدار  توانست از شرایط میزبانی خود  به نحو  مطلوبی استفاده  کرده  و با نتیجه ۲ بر ۰ بر مهمان خود نفتون مسجد سلیمان غلبه کند.

احسان قاضی  سرمربی تیم نفتون پس از این شکسن نیمش اظهار داشت :  در نیمه اول  بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دادیم و موقعیتهای گلزنی هم روی دروازه شهرداری ایجاد کردیم با پرس خوب بازیکنان در نیمه اول راههای نفوذ را بر حریف بستیم ولی متاسفانه در دقیقه ۴۸ نیمه اول روی عدم تمرکز خط دفاعی گل در یافت کردیم .

 وی افز.د : در نیمه دوم هم  در دقیقه دوم گل دریافت کردیم و تا حدودی تیم متزلزل شد و حریف با آرامش بیشتر کارهای تاکتیکی خود را در زمین اجرا کرد ولی با تعویضهای که انجام دادیم توانستیم تا حدودی بازی را متعادل کنیم .

احسان قاضی در ادامه اضافه کرد که بازی خوب حریف و ضعف بدنی ما در نیمه دوم عامل اصلی شکست تیممان بود.

احسان قاضی در پایان صحبت خود خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات عدیده مالی و بضاعت تیممان هدف اصلی مان  ماندن در لیگ دسته سوم کشور می باشد

www.fcnm.ir