1403/06/30 10:20


345
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:43
آخرین وضعیت بیمارستان نمره 2
نژادسلامی تاکید کرد : تلاش ما بر این است تا در بیمارستان جدید خدمات با کیفیت بالایی ارایه شود چرا که ارایه یک خدمات با کیفیت به مراتب مهم تر از ارایه یک کمیت بدون کیفیت است.

 به گزارش آسماری نیوز سومین جلسه بررسی کمبودها و نواقص بیمارستان جدید مسجدسلیمان در منطقه نمره 2  امروز با حضور فرماندار مسجدسلیمان و دکتر محمدرضا نژادسلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل بیمارستان نمره 2برگزار شد.

محمدرضا نژادسلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ساختمان جدید بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان در منطقه نمره 2 با ظرفیت 160تخت خواب است و علاوه بر اینکه می تواند جوابگوی نیاز مسجدسلیمان باشد ظرفیت  لازم جهت ارایه خدمات به  مراجعاتبیماران از شهرستان های اطراف  را دارا می باشد.

وی در رابطه  با وضعیت ساختمان قبلی بیمارستان 22بهمن پس از افتتاح بیمارستان جدید افزود : بخشی از خدمات درمانی در این ساختمان به صورت اورژانس یا پلی کیلینیک ارایه خواهد شد , اما  ادامه فعالیت این مرکز بستگی به تامین نیروی فنی و غیر فنی و میزان نیاز شهر دارد .

نژادسلامی تاکید کرد : تلاش ما بر این است تا در بیمارستان جدید خدمات با کیفیت بالایی ارایه شود چرا که ارایه یک خدمات با کیفیت به مراتب مهم تر از ارایه یک کمیت بدون کیفیت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان  با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده  منتهی به بیمارستان نمره 2 تاکید کرد : مسلما برای چنین پروژه ای راه های مواصلاتی فوق العاده مهم است و بهبود وضعیت جاده دسترسی به بیمارستان جز مطالبات ماست و در رابطه با این مشکل جلساتی با شهرداری و اداره راه و شهرسازی برگزار کرده ایم و همکاری های خوبی انجام شده است.

وی افزود : جاده ای که از منطقه   دراشکفت به بیمارستان ختم می شود  جوابگوی بار ترافیکی بیمارستان نخواهد بود و قطعا جاده سی برنج می تواند  نقش مهمی در ارایه خدمات بهتر در این بیمارستان ایفا کند.

دکتر محمدرضا نژاد سلامی در رابطه با نحوه بکارگیری نیرو در بیمارستان جدید افزود : در این رابطه هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده ولی حتی الامکان به شکل ادواری و با رعایت عدالت اجتماعی نیروهای مورد نیاز بکارگیری خواهند شد.

وی تاکید کرد :  قطعا نیروهای بومی در استخدام اولویت خواهند داشت  و سعی ما  بر این است تا با نیروهای موجود حداقل بخش های بیمارستان را فعال کنیم.

 

گفتنی است عملیات ساخت ساختمان جدید بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان واقع در منطقه نمره 2  حدود 8سال پیش آغاز شده و با هزینه ای بالغ بر 40میلیاردتومان اکنون در مرحله بهره برداری قرار گرفته که طبق آخرین اقدامات انجام شده این بیمارستان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.