1403/07/27 09:55


35
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:19
حجت االاسلام والمسلیمن امینی در خطبه های نماز جمعه مسجد سلیمان
خطیب امروز نماز جمعه مسجد سلیمان گفت : بهترین الگوی تقوای الهی امام خمینی (ره) بود که هم از خودی آزاردید وهم ازدشمن خودی هایی که امام را ازروی نادانی آزار دادند ولی امام خم به ابرو نیاورد.وی همچنین گفت : نابسامانی های به وجود آمده دراین مملکت از بی تقوایی بعضی از مسئولین است .

 آسماری نیوز

 به گزارش سایت خبری  آسماری نیوز: حجت االاسلام والمسلیمن  امینی در خطبه های نماز جمعه مسجد سلیمان گفت : بهترین الگوی تقوای الهی امام خمینی (ره)

بود که هم از خودی آزاردید وهم ازدشمن خودی هایی که امام را ازروی نادانی آزار دادند ولی امام خم به ابرو نیاورد.وی درادامه گفت : نابسامانی های به وجود آمده در کشور از بی تقوایی  بعضی از مسئولین است .

وی همچنین در ادامه با  اشاره به ایام ا.. دهه فجر اظهار داشت : ریشه این انقلاب در تدین و دینداری ملت دانست وگفت مردم متدین و انقلابی مسجد سلیمان هم  در راه این  انقلاب شهیدانی  همچون شهید داریوش محمدی ، شهید اسفندیار موسوی و شهید سرلک را تقدیم انقلاب کردند .


امینی در پایان با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن گفت :  ان شا ا.. با حضور پرشور مردم انقلابی مسجد سلیمان در راهپیمایی22 بهمن آن را  باشکوه ‌ برگزار خواهیم کرد .

 راهپیمایی روز 22 بهمن از درب مسجد جامع نمره یک به سمت مصلی نماز جمعه بر گزار خواهد شد .

18/11/1392