1403/06/30 08:58


350
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:43
رییس جمعیت هلال احمر اندیکا:
بارش سنگین برف که ازصبح امروز در جاده اندیکا-شهرکرد آغاز شده است موجب اختلال درعبور و مرور خودروها در این جاده مواصلاتی بین استانی شد.

به گزارش آسماری نیوز بارش سنگین  برف که ازصبح امروز در جاده اندیکا-شهرکرد آغاز شده است موجب اختلال درعبور و مرور خودروها در این  جاده  مواصلاتی بین استانی شد.

شاپور باقری رییس جمعیت هلال احمر اندیکا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : با توجه به اینکه جاده تاراز یک محور میان استانی  است تردد نسبتا زیادی از این جاده انجام می شود  که از صبح امروز بدلیل بارش  بیش از 30سانتی برف  تعدادی از خودروهای عبوری  از این جاده  در برف گرفتار شدند.

باقری با بیان اینکه عملیات بازگشایی مسیر هم اکنون در حال انجام است افزود :  بازگشایی مسیر و امدار رسانی به خودروها توسط جمعیت هلال احمر اندیکا  ,راهداری و پلیس راه  در حال انجام است  که تاکنون به  20دستگاه خودرو گرفتار در برف  امداد رسانی شده و 50 نفر از سرنشینان این خودروها در  پایگاه امداد و نجات کوهستانی  هلال احمر تاراز  اسکان داده شدند.

 

رییس جمعیت هلال احمر اندیکا به رانندگانی که قصد تردد از این محور  را دارند توصیه کرد: به علت بارش برف  شدید و لغزندگی  حتما زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند  و  خودروهای عبوری ازاین مسیر سعی کنند تا در طول روز سفرخود را انجام دهند  و  مواد غذایی و  لوازم  گرم کننده  مانند پتو نیز همراه خود داشته باشند.

 

باقری در پایان گفت : کمپ اسکان هلال احمر در منطقه تاراز  ظرفیت اسکان 200نفر را دارد و امکانات گرمایشی و مواد غذایی به اندازه کافی در این کمپ  تدارک دیده شده است .