1403/06/30 11:10


380
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:45
وبلاگ مسجدسلیمان شهریادها نوشت:
روز 12 بهمن علاوه بر روز تاريخي ورود حضرت امام (ره) براي مردم خوزستان و به ويژه مسجدسليمان حاوي و حامل يك اتفاق بزرگ نيز هست و آن ميلاد سردار كوچك دفاع مقدس شهید بهنام محمدي مي باشد.

 آسماری نیوز / عبدالرحیم سوارنژاد : روز 12 بهمن علاوه بر روز تاريخي ورود حضرت امام (ره) براي مردم خوزستان  و به ويژه مسجدسليمان حاوي و حامل يك اتفاق بزرگ نيز هست و  آن ميلاد سردار كوچك دفاع مقدس شهید  بهنام محمدي مي باشد كه در اين روز پا به عرصه هستي نهاد تا كلام امام را كه فرمود: ياران من هنوز در گهواره هستند تفسير و تعبير و معنا كند و با گذشتن از سختي ها و عبور از رنجها زمان را در نوردد و در عرصه اي سخت و آزموني دشوار عهدنامه خود را با امام امضا كند و از جان خويش در اين مسير بگذرد و خود را براي اسلام فدا كند تا در اين راه الگويي گردد براي همه نسلها و نوجواناني كه گزينه هايي را براي انتخاب پيش روي دارند و گزينه انتخابي بهنام را بر گزينند .

هر سال در روز 12 بهمن به مناسبت ميلاد بهنام محمدي محل شهادت وي توسط دانش آموزان گلباران مي شود و از رشادت هايش تقدير مي گردد و مراسم باشكوهي در سالروز تولدش برگزار مي شود, آيا مسئولين و نهادهاي فرهنگي براي تلطيف فضاي فرهنگي شهر مسجدسليمان و نماد سازي از اين دلاور مرد ماندگار وسيله اي موثر و كارآ تر دارند؟

 چرا هر ساله از كنار اين واقعه كه مي تواند افكار عمومي را به سمت و سوي دفاع مقدس و نقش نوجوانان در اين عرصه بگشايد به سادگي مي گذرند و وقتي نمي گذارند؟ بهنام محمدي نام بزرگي است كه بزرگداشت آن همه را بزرگ مي كند تا به چشم بيايند و از اين منظر بتوانند سهمي در انتقال مفاهيم و الگوهاي دفاع مقدس داشته باشند كه بهنام به فيض رسيد و جامعه امروز با عطر شهيدان بايد مستفيض گردد .

12 بهمن روز بهنام ناميده مي شود روز رشادت و جوانمردي و غيرت كه معلم آن نوجواني بود شيفته امام و مطيع امر امام و مي توانيم اين روز را به عنوان يك روز ملي براي هميشه در تقويم ماندگار كنيم .

بي خبري جفا به فرداست, بايد همه را براي اين ميلاد خبر داد.

عبدالرحیم سوارنژاد

مدیر وبلاگ مسجدسلیمان شهریادها