1403/06/30 09:56


384
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:45
پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان:
علی اصغر جمالی : متاسفانه هیات مدیره تیم نفت بعد از صعود تیم به لیگ برتر هیچ ارتباطی با پیشکسوتان نداشته است .

 به گزارش آسماری نیوز علی اصغر جمالی،ورزشکار پیشکسوت محبوبی است که فوتبال مسجدسلیمان با نام او همراه است.گل تاریخی جمالی به پرسپولیس تهران  با تمام سردارانش در دیدار رفت بازی تیم تاج مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در سری مسابقات جام باشگاه های ایران در دی ماه ۱۳۵۰ در استادیوم مسجدسلیمان،تنها شکست پرسپولیس در دیدارهای رفت و برگشت این دور از مسابقات را رقم زد.

 

مهم تر از این گل شوت سهمگینی بود که تنها چند دقیقه قبل از این گل تاریخی توسط جمالی وارد دروازه پرسپولیس گردید و باعث پاره شدن تور دروازه و بیرون رفتن توپ از دروازه شد . هرچند این گل توسط داور مردود اعلام شد،اما باعث خلق شعار”جمالی یواش تور رو پاره کردی”برای سالها در میان تماشاگران مسجدسلیمانی فوتبال گردید. شکستی سنگین برای پرسپولیس که تا سالها عامل کری خواندن هواداران تاج(استقلال)تهران بر سکوهای استادیوم پیر امجدیه(شیرودی)با شعار”تاج مسجد”هنگام دربی های این دو تیم تهرانی با یادآوری این شکست بزرگ به هواداران پرسپولیس بود.

 

این پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات مالی که تیم نفت با آنها مواجه است گفت :  مشکلات مالی  تیم نفت  ناشی از زمانی  است که این تیم  در لیگ یک بوده و کماکان ادامه دارد , همان کسانی که هیات مدیره  تیم را در لیگ برتر   انتخاب کردند باید فکری هم برای  تامین هزینه های مالی باشگاه  می کردند.

 

وی افزود : اصلا معلوم نیست که این تیم را چه کسی باید حمایت  و هدایت کند. اگر اسم این تیم نفت است که  مسجدسلیمان پایتخت نفت خاورمیانه است  و  یک عمر است دارد  بودجه کشور را تامین می کند ,  اما این پایتخت نفتی بودن چه امتیازی برای ما داشته است؟

 

وی تصریح کرد  : مسجدسلیمان 50سال سابقه فوتبال دارد و در اولین بازیهای جام رسمی ایران که با عنوان جام باشگاه های ایران برگزار شد حضور داشته  اما من نمی دانم که اکنون  چه مسئله ای است که بزرگان فوتبال خودمان نمی توانند کاری انجام دهند  و باید دیگران در جلسات تصمیم گیرنده باشند و  از بزرگان فوتبال مسجدسلیمان هیچ نظر خواهی نمی شود. متاسفانه هیات مدیره  بعد از صعود تیم به لیگ برتر هیچ ارتباطی با پیشکسوتان نداشته است .

 

جمالی افزود : هیات مدیره  ابتدا باید مشکل مالی باشگاه را حل می کرد بعد به فکر خصوصی شدن و موسسه شدن باشگاه می بود, فصل رو به اتمام است اما هنوز بودجه  تیم پرداخت نشده  و به نظر من اصلا اسپانسر برای تیم نفت معنا ندارد .همانطور که دولت به باشگاه های پرسپولیس و استقلال کمک مالی می کند باید به تیم نفت هم کمک کند.

 

وی صعود تیم نفت به لیگ برتر را مثبت ارزیابی کرد  و ادامه داد : صعود تیم نفت به لیگ برتر باعث شد تا یک حرکت رو به جلو در فوتبال مسجدسلیمان رخ دهد و تیم های پایه روند رو به رشد داشته باشند . مسجدسلیمان پایتخت نفت ایران و خاورمیانه است و اگر هم خدای نکرده  تیم نفت به لیگ یک سقوط کند  حق ماست که امتیاز تیم  نفت تهران به مسجدسلیمان داده شود. نفت سهمیه خوزستان است و مال ماست  سالیان سال  تمام تغزیه تیم ملی فوتبال ایران از آبادان و مسجدسلیمان بود.

 

این پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : خواست ما این نیست که  تیم مان باید اول باشد اما دلیلی هم ندارد تیم ما  آخر جدول  باشد.  نفت مسجدسلیمان مثل بعضی تیم ها نیست که بدون اصالت ورزشی به لیگ برتر آمده باشد,مسجدسلیمان قهرمانان بزرگی در ورزش کشور از جمله رشته فوتبال داشته  است  ازجمله  چندین دروازه بان  در تیم ملی  که عبارتند از   بهزاد غلامپور , منوچهر یاوری, منصور رشیدی , کریم بوستانی و اخیرا هم گودرز داوودی در تیم ملی امید.

 

جمالی عنوان داشت : از طرف خودم و پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان حمایت خودمان را از تیم نفت اعلام می کنم  و حاظریم در صورتی که از ما بخواهند هر کاری از دستمان برآید  برای کمک به  تیم نفت انجام دهیم. پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان  هیچ چیز نمی خواهند  جز اینکه تیم شهرمان سربلند شود ,  این بازیکنان  و خصوصا بازیکنان خارجی میهمان ما هستند و من به شخصه احساس می کنم که میزبان خوبی برای این بازیکنان نبودیم.

 

پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان تاکید کرد : اگر کار به جایی برسد که  ببینیم هیچ کس به فکر تیم شهرمان  نیست و کمکی نمی کند ما پیشکسوتان خودمان یک شماره حساب اعلام می کنیم  و از مردم و هواداران می خواهیم مثل کمک های خیریه  به تیم نفت کمک کنند.