1403/06/30 13:23


394
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:45
هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در یک بازی سراسر تهاجمی صبای قم را در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از پیش روی بردارد.

 به گزارش  آسماری نیوز ، عصر امروز نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، میزبان صبای قم بود که موفق شد در پایان میهمان خود را با یک گل از پیش روی بردارد.

 تک گل این دیدار را فرزاد محمدی به ثمر رساند که دقایقی پیش از به ثمر رساندن گل خود به زمین مسابقه قدم گذاشته بود و ذخیره طلایی‌ها نفتی‌ها در این روز لقب گرفت.  این دیدار به طور زنده از سیمای مرکز خوزستان پخش شد و با این وجود، حدود 8 هزار مسجدسلیمانی پرشور از نزدیک نظاره‌گر بودند و در طول 90 دقیقه لحظه‌ای از حمایت تیم خود دست برنداشتند.  

 

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج‌ملک 33 ساله از گیلان بود و آقایان علیرضا ایلدروم و محمد راهی وی را در امر قضاوت یاری کردند.  حاج‌ملک در این دیدار تنها یک بار دست به جیب شد و وحید‌علی آبادی از صبای قم را با کارت زرد خود جریمه کرد.

 این پیروزی در حالی به دست آمد که بهروز مکوندی هفته گذشته و پس از دیدار با پیکان از سمت خود استعفا کرده بود و همین تصمیم باعث شد مسیر حل شدن مشکلات مالی تیم نفت مسجدسلیمان سرعت بیشتری پیدا کند.  

نفتی‌ها در این دیدار با سرمربی‌گری بهروز مکوندی یکی از بهترین بازی‌های خود در لیگ بر‌تر به نمایش گذاشته و در طول بازی بار‌ها و بار‌ها صدای «بهروز با تعصب» از روی سکوهای ورزشگاه بهنام محمدی شنیده شد.

 نفت مسجدسلیمان با این پیروزی برای نخستین بار از قعر جدول کنده شد و با یک صعود دو پله‌ای به رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال کشور رسید.  

این تیم هفته آینده روز پنجشنبه 23 بهمن ماه جاری به تبریز سفر خواهد کرد تا در مقابل گسترش فولاد تبریز صف‌آرایی کند.  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، صبای قم را در خانه با یک گل شکست دهد و به رده سیزدهم جدول صعود کند.