1403/06/30 11:54


406
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:46
نماینده مردم مسجد سلیمان :
اسماعیل جلیلی اظهار داشت:ناکارآمدی وزارت نیرو و محیط زیست باعث شده است با گذشت بیش از 10 سال از این شرایط تکراری گرد و غبار هیچ اقدامی را برای حل این معضل در استان شاهد نباشیم سوء مدیریت سازمان محیط زیست محیط زیست در کشور و استان پدیده گردوخاک را تشدید کرده است.

 به گزارش آسماری نیوز اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رهیاب در خصوص سونامی خاک روز گذشته در خوزستان اظهار داشت:مقصر گردوخاک عوامل طبیعی است که به دلیل مدیریت نابخردانه مدیران داخلی وعدم همکاری کشورهای خارجی گریبانگیر مردم ما شده است.


وی ادامه داد:ما در پدیده گردوخاک هم چوب نادانی مدیران داخلی را می خوریم هم چوب بی توجهی کشورهای دیگر را، که هزینه های آن را مردم استان در حوزه های اجتماعی، روانی سلامت و اقتصاد پرداخت می کنند.

جلیلی گفت:انتقال سرچشمه های آب،خشکسالی و مجموعه اقدامات وزارت نیرو و محیط زیست از عوامل ریزگردها هستند امروز وزارت نیرو و محیط زیست ناکارآمدترین سازمان ها در استان خوزستان هستند  و توانایی مدیریت کردن چشمه های گردوخاک را ندارند.

وی ادامه داد:سازمان های که منابع مالی آنها از مالیات های مردم و منابع عمومی است به جای اینکه به فکر حل کانون های گردوغبار در داخل باشند فقط بیانیه صادر می کنند  و با حرف زدن مسئله را از سر خود وا می کنند.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل تاکید کرد:ناکارآمدی وزارت نیرو و محیط زیست باعث شده است با گذشت بیش از 10 سال از این شرایط تکراری گرد و غبار هیچ اقدامی را برای حل این معضل در استان شاهد نباشیم سوء مدیریت سازمان محیط زیست محیط زیست در کشور و استان پدیده گردوخاک را تشدید کرده است.

وی ادامه داد:مدیریت نابخردانه ای که  وزارت نیرو در سرچشمه ها، تالاب ها و منابع آبی رودخانه ها در خوزستان داشته است استان را دچار این گردوخاک کرده است ومردم خسارت سوء استفاده ها و فرصت طلبی های وزارت نیرو را امروز پرداخت می کنند وزرات نیرو به استان خوزستان ظلم کرده است.