1403/06/30 13:07


408
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:46
رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان:
اسدی : طبق پیش بینی های هواشناسی انتظار داریم بارش باران از امشب در شمال خوزستان و مسجدسلیمان آغاز شود و اوج این بارندگی هم فردا خواهد بود.

 به گزارش آسماری نیوز  علی اسدی رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت جوی مسجدسلیمان طی 24ساعت آینده گفت : با توجه به وزش باد شدیدی که از صبح امروز آغاز شده احتمال افزایش گرد و غبار تا بعد از ظهر امروز وجود دارد.

 

وی افزود : طبق پیش بینی های هواشناسی  انتظار داریم  بارش باران از امشب  در شمال خوزستان و مسجدسلیمان آغاز شود  و اوج این بارندگی هم فردا خواهد بود.

 

 اسدی در رابطه با منشاء ریزگردهای چند روز اخیر اظهار داشت : منشاء بوجود آمدن جو غبار آلود حرکت ریز گردها از مرز بین کشور ایران و عراق و بدلیل خشک شدن تالاب هورالعظیم  است  اما علت حرکت ریزگردها در  چند روز اخیر  بوجود آمدن چشمه های خاکی جدید بین جاده اهواز و ماهشهر است که بدلیل کاهش بارندگی در سال جاری بوجود آمده اند.

 

رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان ادامه داد : در حال حاظر وزش باد با سرعت 90کیلومتر بر ساعت در این منطقه در حال حرکت است که موجب بوجود آمدن گرد و خاک در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان شده است  .